HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Har du tröttnat på gamla admiral?? Här är den nya Sportigare http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Mercedes.jpg vad tycks?? Om nån är intresserad så kan ni maila mig på laschme@hotmail.com /Patrik Redigerad 22 maj, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Har du tröttnat på gamla admiral?? Här är den nya Sportigare http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Mercedes.jpg vad tycks?? Om nån är intresserad så kan ni maila mig på laschme@hotmail.com /Patrik varför kan du inte lägga up den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Tänkte inte på det, :"> :"> ska lägga upp den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Tänkte inte på det, :"> :"> ska lägga upp den nu. bra då ska jag ladda hem den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Hur lägger man upp??? :"> :"> Jag har letat men hittar inte hur. (ja jag vet att jag är en noobie) Redigerad 13 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hur lägger man upp??? :"> :"> Jag har letat men hittar inte hur. (ja jag vet att jag är en noobie) jag vet inte heller...jag är också en noobie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hur lägger man upp??? :"> :"> Jag har letat men hittar inte hur. (ja jag vet att jag är en noobie) du kan lägga upp den på pixas eller nått webb hotel som: freewebs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Tack för hjälpen Wild Hawk!! Nu är den uppe!!! Ladda Ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Tack för hjälpen Wild Hawk!! Nu är den uppe!!! Ladda Ner tack...den ser grym ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Var ska man lägga in den e inte så haj på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Var ska man lägga in den e inte så haj på det du behöver txd editor tror ja...sen så laddar man den gamla txd filen och ersätter den bara...OBS: du måste göra backup...först...sen måste du läsa readmen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Nu är en ny vesion ute!!!!! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Admiral_Fast_back.jpg Fastback, tak sänkt Ladda Ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 fett! fan jag vill lära mig zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Nu är en ny vesion ute!!!!! Bild Fastback, tak sänkt Ladda Ner Lite småbuggig men annars skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 fett! fan jag vill lära mig zmodeler w0rd 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag vill också lära mig. Jag laddade ner tutorialen men fattade inte hur man skulle göra när jag hade kommit en bit. Får väl försöka nån annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag vill också lära mig. Jag laddade ner tutorialen men fattade inte hur man skulle göra när jag hade kommit en bit. Får väl försöka nån annan gång. (:!!! vart finns tutorialen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 www.zmodeler.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Vilken tutorial ska man välja? Jag laddade ner "Creating cars from scratch in ZModeler" är det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Den va typ den enda som fanns dom andra va cp. Men jag fastnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts