Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Man längtar ju inte mindre när man ser den på bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Man längtar ju inte mindre när man ser den på bild... där åkte ja förbi igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Man längtar ju inte mindre när man ser den på bild... Cp manipulerad bild.. banan är lik men allt annat är ju helt fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Cp manipulerad bild.. banan är lik men allt annat är ju helt fel.. Kanske för att det är en datagjord bild som gjordes innan Balder var byggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Kanske för att det är en datagjord bild som gjordes innan Balder var byggt. Helt rätt GTA3 freak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Bara så att ni vet så är bilden hur FEJKAD som helst.....balder är för fan blå!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nej den är inte blå den är brun som i bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Den där bilden är manipulerad, Liseberg satt ut bilden innan de hade byggt klart Balder för att vissa hur den skulle se ut och vart den skulle ligga !! Sluta bråka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 där åkte ja förbi igår... Och jag har åkt den!! Skitgrym (:!!! !!! Synd bara att man fick stå i kö i en timme per gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hmm...det är det där Collerado man ser i förgrunden på bilden eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hmm...det är det där Collerado man ser i förgrunden på bilden eller? (:!!! Jepp det är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Kanske för att det är en datagjord bild som gjordes innan Balder var byggt. Fattar väl jag med.. (:!!! Menade för dom som inte har sett den.. Jag va där i fredags så jag vet hur det såg ut.. Men banan är sig lik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hur länge måste an stå i kö? (överdriv inte...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hur länge måste an stå i kö? (överdriv inte...) det står att det är 30min kö men det tar typ 5-10min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slim_Tim Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) När dom byggde den... Redigerad 11 juni, 2003 av Slim_Tim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slim_Tim Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hur länge måste an stå i kö? (överdriv inte...) Hmm...När jag var på klassresa i Liseberg så stod man i 1 ½ timme...PUu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slim_Tim Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Balder kan liknas vid ett jätteplockepinn. Byggd av 190.000 löpmeter trävirke. 21 månaders byggtid Kostnad 100 miljoner kronor. Rälslängd: över 1070 meter Negativa G: upplevs tio gånger på en åktur Brantaste backen: över 70 grader Totalhöjd: 36 meter Åktid: 128 sekunder Max hastighet: 90 km/timme Spektakulärt ljusspel på banan på kvällstid Pris: 5 kuponger eller åkpass Kapacitet: Två tåg klarar 1.000 personer per timme Tips: Banan går snabbare ju varmare väder. Längst bak är definitivt platsen för dem som vill känna mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hur länge måste an stå i kö? (överdriv inte...) Räkna med en timme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 När dom byggde den... Jag tror man hade fått en större kick i nerförsbacken om de slutfört byggandet när bilden togs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts