Esquina Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Är på uppdraget för mc gänget där man ska maxxa mätaren till full kaos... Men hur ska jag få den full?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Fixa typ en minigun å skjut allt som rör sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Newborn Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag gjorde så att jag ställde mig i hörnet av MC-klubbens hus å sköt på helikoptern när den kom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Skjut så mycket du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 go wild med M11:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 spräng billar så går det fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag använde tank(Jag fuska inte) jag snodde den från militären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag gjorde så att jag ställde mig i hörnet av MC-klubbens hus å sköt på helikoptern när den kom.. Så gjorde jag med, jag sköt som satan, helikoptern sprängdes inte men mätaren gick upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Är på uppdraget för mc gänget där man ska maxxa mätaren till full kaos... Men hur ska jag få den full?! Ta helicoptern. landa på ett lågt tak! spräng allt & alla!!! När du e klar.. bara flyg hem o spara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag gjorde bara drive by på massa bilar så gick det jätte snabbt att klara det uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Av vem får man det uppdraget av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Det lättaste sättet att klara uppdraget på är att ta minigun eller 249 och skjut på helikoptern när den kommer, då går det snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Av vem får man det uppdraget av? läss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hämta granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag använde tank(Jag fuska inte) jag snodde den från militären. hur fan han du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 90 hidden package Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 90 hidden package Nu har jag iaf klarat det, va inte så speciellt svårt.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur fan han du det?? Jag körde på alla billar med tank jag hadde ungefär 45 sec kvar när jag klarde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 90 hidden package Det är roligare att lura ifrån den från militären eller så sparar man den från "Sir yes sir" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts