Shit_kid Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Är det nån som vet vad man ska göra på första uppdraget vid Sunshine autos?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag tror att man bara ska samla in bilar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 man ska sammla in bilar och tävla med bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hur!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Gå ner så ser du en lista vid ett av garagen, om du går in i den lila markeringen så kan du tävla i race... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag har gjort det och då får jag se en karta..sen har jag åkt dit men det finns ingenting där!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Du måste trycka på en knapp när du står i den där lila grejen. Jag tror att det va knappen för att springa fort, men jag är inte helt säker, så prova alla knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Tack..Igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Är uppdraget omöjligt eller?!?!?De går ju fan inte o klara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Menar du racen? De är rätt lätta... fixa listan först så du har hotring racer och använd den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 En Infernus och Cheetah räcker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 eller om du har bra vapen tex bazzokan (ja hadde den) så ere ba skuta sönder dom . Innan du ställer dig i markeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag brukar köra racen med en PCJ600, det funkar fint bara man inte krachar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ladda ner moden så att motorcyceln inte välter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur kul e de då? de e ju roligt om de blir lite action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hur fixsar man listan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Du ska bara samla in dom bilarna som står på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts