johanw Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur ska man göra för att få en inkomst på strippklubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 man skall ge 600$ åt den första stripan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanw Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 menar du strippan i rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur mycket pengar får man från stripp klubben då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur mycket pengar får man från stripp klubben då?? Jag får $4000 fast jag tror man ska få $5000. Jag har gett henne typ $700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 vad ska jag köpa tycker ni? strippklubben eller Malibo club? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Köp båda. Vid strippklubben finns det inte så mycket att göra, men vid Malibu Club får du flera uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanw Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 menar ni strippan i rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jepp det är strippan i det där lilla rummet man ska ge pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanw Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Händer det något om man ger strippan mer penga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 nej inte va ja vet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag läste någonstans att man får mer pengar utanför om man gav henne mer pengar, men jag vet inte om det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts