walen Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 behöver verkligen ett bortagnings program vet nån vart man kan ladda ner ett som tar hand om w32.hllp.handy inte på symantecs hemsida iallafall =( det hände igår att datorn började hitta fler infekterade filer... måste ha hjälp =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vad menar du med borttagningsprogram, antivirusprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Ad-aware är ganksa bra tycker jag. Ad-aware finner du på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 skaffa ett rejält istället, norton är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 grejen är den att jag har norton antivirus 2002 men det kan inte laga filerna ca 6st . och det brukar finnas särskilda borttagnings program för olika virus som tex detta men jag finner inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Rent ut sagt så är Norton sämst, vet ni hur mycket virus spom slipper förbi Norton??? Min kompis hade Norton och han fick ett antal virus som Norton missade (vilket resulterade i formateringar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Rent ut sagt så är Norton sämst, vet ni hur mycket virus spom slipper förbi Norton??? Min kompis hade Norton och han fick ett antal virus som Norton missade (vilket resulterade i formateringar). uppdaterade han det ofta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts