skylord Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hej ! Någon som vet om man måste utföra nått uppdrag för att kunna köpa vapen av Phill? Har kommit ganska långt men hittar inte någon Phill. Kan någon hjälpa mig?! // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hej ! Någon som vet om man måste utföra nått uppdrag för att kunna köpa vapen av Phill? Har kommit ganska långt men hittar inte någon Phill. Kan någon hjälpa mig?! // Daniel För att kunna köpa vapen av Phil måste du ha gjort hans uppdrag tror jag. Man träffar honom när man gör ett uppdrag på Malibu klubben. Efter det så kan du se ett P på kartan där han finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ja du ska gå till "Shooting range" och skjuta lite först sen minns jag inte om man ska göra något uppdrag till för att man ska kunna köpa vapen av honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jo du ska klara alla hans uppdrag så kan du köpa M60, Minigun, Granater och Rocket Launcher. Det sista uppdraget är "Bombshine Saigon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Klara alla uppdrag från Malibu Club, och efter det sista, The Job, så kommer det upp ett P för Phil. Hans ställe ligger ungefär vid junkyard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts