Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Att ha bredband utan brandvägg är som att lämna ytterdörren öppen när man reser bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 (redigerad) Självklart både Antivirus & Brandvägg BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Yeee me to!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Me too Ingen ytterdörr öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vote; Antivirus och Brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vadå som att lämna ytterdörren öppen? Folk går väl inte in och lägger saker i ens hus eller nehj men jag har iaf ingen ytterdör öppen vill inte ha in massa skräp och så har jag Antivirus oxo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Mjukvarubrandvägg, antivirus och hårdvarubrandvägg Jaha... var tråden så gammal. Jäkla... tråduppdragare Redigerad 25 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Gammal tråd, men nåja det var inte jag som drog upp den. Har CWshredder, HijackThis, Avast! antivirus, och SpyBot. Klarar mig faktiskt fint utan brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vadå som att lämna ytterdörren öppen? Folk går väl inte in och lägger saker i ens hus eller När du sitter uppkopplad utan brandvägg underlättar du för hackare att stjäla dina filer och det kan liknas vid att inbrottstjuvar lättare kommer över dina ägodelar om du lämnar din dörr olåst. Skribb: Du kan ju åtminstone aktivera den inbyggda brandväggen om du har XP. Addepladde: Gör en ny topic nästa gång istället för att dra upp en 2 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vote: Antivirus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har inget. Virus programmet chrashar alltid. Har formaterat om den ett par gånger idag och det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag kör med zonealarm. Sen orkar jag faktiskt inte bry mig. JAg får typ aldrig virus. Kör inte med "olika fildelningsprogram" eller liknande. Får jag virus, tar jag bort det själv, funkat två gånger tidigare. Har en s.k. backup skiva som jag gjort, allt från drivrutiner till firefox och rivatuner finns med på den=allt jag har installerat på datorn just nu då.. Problem= 2h jobb med formatering och installation. (händer dock inte så ofta ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 När du sitter uppkopplad utan brandvägg underlättar du för hackare att stjäla dina filer och det kan liknas vid att inbrottstjuvar lättare kommer över dina ägodelar om du lämnar din dörr olåst. Skribb: Du kan ju åtminstone aktivera den inbyggda brandväggen om du har XP. Addepladde: Gör en ny topic nästa gång istället för att dra upp en 2 år gammal. Tvingar du mig? Den är värdelös och stjälper mig mer än hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Tvingar du mig? Den är värdelös och stjälper mig mer än hjälper. LoL, det vara bara ett förslag. Den inbyggda brandväggen är visserligen inte mycket för världen men i dessa tider när allt fler virus tar sig in genom säkerhetshål är den minst sagt bättre än att vara helt oskyddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Kaspersky Antivirus, Ad-Aware, Spy Bot och Mozilla Firefox Redigerad 3 december, 2004 av Cleansing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vote: Inget Kör Linux för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vote : Inget, kör också linux nu... fast i XP så har jag antivirus och brandvägg, enda anledningen till att jag har XP kvar är att jag vill lira ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Mozilla Firefox Kaspersky AV - manuell skanning varje månad Ad-Aware XP SP2s inbygda fw avstängd Mer behöver jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Hårdvarubrandvägg XP's brandvägg Antivirus Ad-aware 6 Ad-aware SE Personal Spyware Doctor(med regelbunden scaning) Redigerad 26 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kan väl fylla på min lista Ad-Aware SE HijackThis Spysweeper Spybot - Search and destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts