GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har gjort ett nytt sikte till PSG-1:an. På nära håll finns fortfarande pricken men på långt håll är det ett rött kors. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/sitelaser.jpg Ska försöka ladda upp den i morgon om någon är intresserad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Ser bra ut. Om du laddar upp den så kommer iaf jag att ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag kommer att prova den men jag vet inte om jag behåller den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 i vilken fil ändrar man det siktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 i vilken fil ändrar man det siktet? Man ändrar sitelaser.bmp i hud.txt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Man ändrar sitelaser.bmp i hud.txt. ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag har gjort ett nytt sikte till PSG-1:an. På nära håll finns fortfarande pricken men på långt håll är det ett rött kors. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/sitelaser.jpg Ska försöka ladda upp den i morgon om någon är intresserad då? Va tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ser Grymt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ok tack Jag menar hud.txd Fredrico Och Wild_Hawk tack! För alla som vill ladda ner det så tanka HÄR!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Om någon vill ha det här siktet: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/5.jpg Så ladda ner det här!!! OBS! Det fungerar inte att använda både detta och PSG-1 siktet samtidigt. Om ni vill ha båda sikterna så ladda ner här!!! Redigerad 9 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 vet man hur man gör så kan man instalera bara det ena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 vet man hur man gör så kan man instalera bara det ena Va vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 här är ett till nyt sikte http://www.empirehosting.org/~gtagang/Gtaworld/Mods/one.jpg ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 fan va fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Håller med. Där på den sidan står det att man siktar bättre men man blir ju helt yr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Va vad menar du? du skrev: OBS! Det fungerar inte att använda både detta och PSG-1 siktet samtidigt. om man vet ur man ska göra så går det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 grymma sikten...måste ladda ner dom då jag har det på pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du skrev: OBS! Det fungerar inte att använda både detta och PSG-1 siktet samtidigt. om man vet ur man ska göra så går det... Jo men det blir ju mycket svårare att ta ut den bilden ur hud.txd än att ladda ner "paketet" med båda sikterna. SAAB Lover: Tack, gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts