Danne Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hej! Jag undrar villka som vill vara med i en clan i socom (har ingen men ska skapa för jag vet några som vill vara med i superplay.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hej! Jag undrar villka som vill vara med i en clan i socom (har ingen men ska skapa för jag vet några som vill vara med i superplay.se. Vilket spel? . (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Socom: us navy seals! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Socom: us navy seals! Jaha (:!!! ursäkta mig trodde du menade att clanen skulle heta SoCoM.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Det är väl ett konsollspel? Det går ju inte å skapa en klan då (om det inte är Xboxspel med Xbox live) EDIT: Jo man kan, men då kan man väl inte spela online som man gör i klaner? Eller finns det på PC? Redigerad 9 juni, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det är väl ett konsollspel? Det går ju inte å skapa en klan då (om det inte är Xboxspel med Xbox live) EDIT: Jo man kan, men då kan man väl inte spela online som man gör i klaner? Eller finns det på PC? det finns internet på ps2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts