Stoffe Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Finns det nåt sätt att få vapen i freeride extreme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Man får väl vapen i början, annars finns det nog inga. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 synd, för i början har man bara colt 1911 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det e dåligt...man borde kunna få fle vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Mod, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Mod, kanske? där sa du nåt...men hur gör man en sån mod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vet ej... har aldrig varit insatt på sån't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vet ej... har aldrig varit insatt på sån't inte jag heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe_Ioe Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 kör runt o gör upp dragen åt gubbarna som står o viftar me armarna ...så får man vapnen som man använder. och sen kan man ju alltid döda gansters... PÖZZ PÖZZ O LYCKA TE ME ERA VAPEN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 kör runt o gör upp dragen åt gubbarna som står o viftar me armarna ...så får man vapnen som man använder. och sen kan man ju alltid döda gansters... PÖZZ PÖZZ O LYCKA TE ME ERA VAPEN... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 kör runt o gör upp dragen åt gubbarna som står o viftar me armarna ...så får man vapnen som man använder. och sen kan man ju alltid döda gansters... PÖZZ PÖZZ O LYCKA TE ME ERA VAPEN... Det finns inga gangsters i Freeride Extreme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 I freeride extreme kan man ju åka till yellownånting gunshop å köpa vapen. De liker vid twister i Hoboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 man har en colt 1911 i början....men de går inte sen att få fler vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 I freeride extreme kan man ju åka till yellownånting gunshop å köpa vapen. De liker vid twister i Hoboken. Det är inte öppet. då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 man har en colt 1911 i början....men de går inte sen att få fler vapen... Det måste gå att få mer vapen för jag ladda hem en savegame fil och i free ride extreme så har jag olika vapen..... Om inte han som spela fuskade till sig vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan du ge mig den filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan du ge mig den filen Ja visst haru msn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 kan du kanske ladda up den här...jag skulle velja ha den å... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag hade en mod efter att jag hade klarat det ... man gjorde vapen och man hade inte polisen efter sej... och man kan tanka gratis... och vinna alla race... skittråkigt spel rent ut sagt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts