Mr Mister Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har varit medlem ganska länge, men har aldrig lagt upp en bild i själva topicen. Hur gör man? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har varit medlem ganska länge, men har aldrig lagt upp en bild i själva topicen. Hur gör man? :"> du skriver upp sidan som bilden finns på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Tryck bara på knappen IMG, då får du upp en ruta där du skriver in adressen till bilden. Eller så kan du skriva koden själv [img]adressen till bilden[/img] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Tryck bara på knappen IMG, då får du upp en ruta där du skriver in adressen till bilden. Eller så kan du skriva koden själv [img]adressen till bilden[/img] Vart är den knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/imgimg.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) Nu lärde jag mig me!!! Redigerad 12 juni, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts