Macke Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hejsan! Jag såg i Turist guiden som följde med spelet att det fanns en begravningsbyrå med tillhörande likbil... denna har jag trots stora ansträngningar inte lyckats hitta... skulle någon vara så snäll och ge en beskrivning till byron eller var nu bilen står parkerad... Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hejsan! Jag såg i Turist guiden som följde med spelet att det fanns en begravningsbyrå med tillhörande likbil... denna har jag trots stora ansträngningar inte lyckats hitta... skulle någon vara så snäll och ge en beskrivning till byron eller var nu bilen står parkerad... Tack på förhand. Det finns en likadann.. topic här nedanför.. där finns det info om bilen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Den finns endast i ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Här har du en länk.. där du kan läsa .. Topic:likbilenRomero.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts