Miami_Gold Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har Gainward GeForce 4 MX 440 64mb ddr. När jag har satt i sladden i grafikkortet och till tv:en (En vanlig gul sladd) så kommer bilden fram när datorn startar men sen när skrivbordet kommer (Bakgrundsbilden) så försvinner allt på tv. :'( Behöver hjälp med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Du måste ladda ner TVTool om du har ett Nvidia kort. Ladda ner det på tvtool.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Du måste ladda ner TVTool om du har ett Nvidia kort. Ladda ner det på tvtool.de måste man det eller e d bara bra för det gick åt helvete när vi köpte tv-sladd förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 måste man det eller e d bara bra för det gick åt helvete när vi köpte tv-sladd förut... Man måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Man måste! ...om man vill ha bild på tv:n och data:n samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ...om man vill ha bild på tv:n och data:n samtidigt då så..då behöver man ju inte det lura mig inte tack ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ...om man vill ha bild på tv:n och data:n samtidigt Man kan ju inte äns se bilden på tv:n med Nvidia kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Man kan ju inte äns se bilden på tv:n med Nvidia kort. joo då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Du måste ladda ner TVTool om du har ett Nvidia kort. Ladda ner det på tvtool.de TVtool fungerar inte ens med NV17 som är det chipet som används på GeForce MX korten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 HAr du GeForce 2 eller 4 behöver du inte tvtool iaf... Dom har inbyggda gejjs serru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag kollade bara i instruktions boken och då fixade det sig, behövde inte ladda ner något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts