Absurd Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 tjenare igen då... jag skulle vilja ha en save fil då gta3 är "varvat".. inte 100% då alltså... bara storyn... så kan ni ju åxå säja va skiten skall ligga... vore gött. orkar inte klara spelet igen... och så vill man ju kolla "RealGta3" lite fort så där... spännade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 http://www.gta3hq.com/filedb/pafiledb.php?...ion=file&id=257 Den ska ligga i C:\Documents and settings\Blabla\Mina dokument\GTA3 User files Vassegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 man tackar. en till sak jag skulle vilja ha... det skall väll finnas nått som gör så att man blir accepterad av alla gängen... ? ka nån länka den åxå då tack !? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 http://www.gtasajten-storage.com/gta3/file...amods/ggmod.zip Hittar du inte på GTAsajten pöjk? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ojsan... sär ser man... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 var skall man lägga dom föresten ? räcker det med att man bara extraktar in filerna gta3 mappen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 var skall man lägga dom föresten ? räcker det med att man bara extraktar in filerna gta3 mappen ? Följer väl med en read me fil.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Följer väl med en read me fil.. så bra är inte min tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 var skall man lägga dom föresten ? räcker det med att man bara extraktar in filerna gta3 mappen ? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts