Wallen Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har en AMD Athlon 1333 MhZ med ett GeForce 2 64mb TI jag har installerat Gta VC, Delta Force Black Hawk Down och Vietcong men inget funkar när jag startar spelen blinkar det bara till så är jag ute på skrivbordet igen...HJÄLP MIG! /Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 du har piratkopia så vi hjälper dig ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) du har piratkopia så vi hjälper dig ej och hur vet du det? tyvärr vet jag inte hur du ska göra men kanske som i denna tråd: http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...=ST&f=12&t=6523 annars vet jag inte.... *edit* titta om det finns liknande trådar innan ni startar nya, det finns många med samma/liknande problem nu.... *edit 2* just det, Wallen borde bannas han har en piratkopia, som han erkännt i en annan tråd, och det är *** onödigt att skapa en tråd till........ *edit 3* nicht 1337, sorry att jag blev lite sur på dig, för jag kom på nu att han sagt det i en annan tråd, SORRY!! :"> Men ajabaja på Wallen, hultan, buss (?) på! Redigerad 8 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 han sa det i en annan topic kolla lite längre ner på han som stardade denna han har startat en innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 han sa det i en annan topic kolla lite längre ner på han som stardade denna han har startat en innan a, titta nu har ändrat i min andra post, sorry.... :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 han skicka ett privat meddelande och där sa han att han hade lånat sin kompis men det blev samma fel sa han.. tror bara på 50% av det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts