nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Är det någon som vet det eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Inte en jävel som kan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Så var det på GTA3 också. GTA3/VC är riktigt känsliga för modds! Det är inget att göra åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Vad står det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Program fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Bara program fel? inget mer? Vilket OS kör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag kan inte läsa mer.. jag har 2k men jag har moddat men den kommer upp efter ett tag.. det är som om, om den "ser" blen så kommer det upp eller något !?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag tror att jag råkade ut för något liknande i GTA 3. Det kan ha blivit nå fel när du moddade, så att det krachar på nå skumt sätt. Kontrollera så att du är helt säker på att du har gjort rätt. Eller så kanske det är nå fel på modden. Får du detta fel på alla moddar eller är det bara nån viss mod. Vilken mod är det som gör så att det krachar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 hmm det är en ford mustang mod men eleanor eller vad den heter funkar fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Vart kan man ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 har du msn så kan jag skicka den där över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Nej jag har inte msn. Men du vet ingen sida där man kan ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 har glömt var ska försöka fixa nåt så du kan komma åt dig.. men den ersätter stallion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/namnlos.jpg här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts