kariya Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jo de e så här att jag gjorde uppdraget "pullocity town" ( love fist) När jag hade gjort uppdraget kom inget nytt uppdrag. så ja har inget uppdrag kvar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 inget? kör telefon uppdrag om du har några..eller uppdrag hos motorcykel gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag har inget uppdrag kvar ju! :'( ska ja göra typ chekpoints och sånt i hamnen, i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Har du köpt företagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ja några, men ja har typ bara kommit halvägs i spelet. ja har inte gjort de sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Du måste göra lite uppdrag åt dom olika företagen så kommer det fler uppdrag senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts