Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Var kan man hitta ett gratis forum till sin hemsida, det ska inte vara så avancerat som invision board och hellst inte ta mer än 3-4 mb utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Jag är inte säker men kolla det här cgispy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 (redigerad) Du kan pröva myibf BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Var kan man hitta ett gratis forum till sin hemsida, det ska inte vara så avancerat som invision board och hellst inte ta mer än 3-4 mb utrymme. Vad lyxigt om du ska starta ett forum på din hemsida, jag tänker bli member nr 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Vad lyxigt om du ska starta ett forum på din hemsida, jag tänker bli member nr 2! det var bara en idé jag fick för att locka fler besökare, vet du något företag som erbjuder gratis hemsideutrymme som tillåter cgi, asp, php och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Nä tyvärr inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag testade myIBF och skapade ett eget forum men jag är lite skeptisk, forumet ligger på deras servrar, det är helt gratis och de ville inte ens veta mitt namn vid registreringen. *Edit* Oj nu ser jag, det kommer upp en irriterande popup ruta varje gång man gör nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 det var bara en idé jag fick för att locka fler besökare, vet du något företag som erbjuder gratis hemsideutrymme som tillåter cgi, asp, php och sånt? Brinkster har kostnadsfria konton med ASP och databaser. GTAsajten fanns på ett sådant konto för ett halvår sedan och det fungerade bra ända tills bandbredden tog slut. *Edit* Det är reklamfritt också, det är en av de viktigaste sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 det var bara en idé jag fick för att locka fler besökare, vet du något företag som erbjuder gratis hemsideutrymme som tillåter cgi, asp, php och sånt? Jag tror att Tripod har så att man kan aktivera php på sin hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Brinkster har kostnadsfria konton med ASP och databaser. GTAsajten fanns på ett sådant konto för ett halvår sedan och det fungerade bra ända tills bandbredden tog slut. *Edit* Det är reklamfritt också, det är en av de viktigaste sakerna Hur registrerar man sig i Brinkster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts