jimmy.gta.vc Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 I slutet på spelet, i efterfilmen på "Keep your friends close" så ser man ju att Tommy och Rosenberg åker och tar över Sonnys verksamhet (we are going south), villket då skulle lämna organisationen utan Vice City-chef. Tänk nu att du är Tommy, och du får välja bland dem som du arbetat för under spelet: Auntie Poulet (Voodo-tanten) Avery Carrington Big Mitch Baker (MC-snubben) BJ Smith (Äger Sunshine Autos) Ice Cream Lady Kent Paul Phil Cassidy Umberto Robina (jamaicanska snubben) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag skulle vilja ha Lance. Han e schyst och är bra på att köra helikopter och flygplan. Han sviker inte. Fast han kommer att dö har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag skulle vilja ha Lance. Han e schyst och är bra på att köra helikopter och flygplan. Han sviker inte. Fast han kommer att dö har jag hört. han sviker tyvärr han me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag skulle vilja ha Lance. Han e schyst och är bra på att köra helikopter och flygplan. Han sviker inte. Fast han kommer att dö har jag hört. Då har han ljugit för dig för han sviker och Tommy dödar honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Om jag ska välja måste jag utvärdera alla först. Auntie Poulet - Lite mysko, bäst att lämna henne i sin stuga i Little Haiti Avery Carrington - Fullt normal, förmodligen skulle jag välja han Big Mitch Baker - Lite smått tokig, känns lite osäkert att ha honom som chef BJ Smith - Verkar inte kunna så mycket om kriminalitet Ice Cream Lady - Psykistk störd Kent Paul - Kanske, kanske inte. Ganska normal kille så, förutom att han nyss ringde mig och var full Phil Cassidy - Väldigt tokig. Dessutom har han bara en arm. Umberto Robina - Fet jamaican. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Ice cream lady såklart! Finns det nån skönare typ än den tanten i spelet? nopp.. skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Big Mitch Baker..-Då skulle det bli krig på gatorna.. Ser ett helt motorcykel gäng... och gubbarna håller i uzis.. Det skulle vara riktigt skönt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Avery, eftersom han verkar vara den mest normala personen (om man jämför med Tommy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 han sviker tyvärr han me... Okii.... synd då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Skulle lungt ta tillbaka Colonel Cortez, han är ju skönast av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 skulle välja Colonel Cortez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 skulle välja Colonel Cortez... Ja han .. han är coolast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 I slutet på spelet, i efterfilmen på "Keep your friends close" så ser man ju att Tommy och Rosenberg åker och tar över Sonnys verksamhet (we are going south), villket då skulle lämna organisationen utan Vice City-chef. Tänk nu att du är Tommy, och du får välja bland dem som du arbetat för under spelet: Auntie Poulet (Voodo-tanten) Avery Carrington Big Mitch Baker (MC-snubben) BJ Smith (Äger Sunshine Autos) Ice Cream Lady Kent Paul Phil Cassidy Umberto Robina (jamaicanska snubben) Jasså? När säger dom att dom ska ta över Sonnys verksamhet?? Som jag kommer ihåg det så sa Tommy: I don't think we should expect more from up north. Because there aint no up north anymore. It's all down south now... eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jo, tråden handlar kanske mer om vem som e den skönaste killen typ.. Colonel Cortez drar ju tillbaka till Cuba men han e ju softast... Donald Love dyker också upp i spelet (kommer ni ihåg honom från GTA3?)... fast här är han feta tönten som sitter i Averys bil.. han e väl inte så dum om man tänker tillbaka till GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 candy suxxx skulle jag ta om hom skulle vara med annars BJ Smith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 candy suxxx skulle jag ta om hom skulle vara med annars BJ Smith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 candy suxxx skulle jag ta om hom skulle vara med annars BJ Smith Vi såg första ggn.. (:!!! Klicka på EDIT istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Vi såg första ggn.. (:!!! Klicka på EDIT istället... jag vet det råkade komma 2 men jag kan inte ta bort den andra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts