Wallen Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hjälp! jag har installerat gtavc på min dator men när jag startar det hamnar jag på skrivbordet igen...VAD ÄR FELET?? jag har en AMD Athlon 1300 Nvidia GeForce 2 Ti 64 mb en dator man helt enkelt tycker det ska funka på ...snälla hjälp mig /Wallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Får du något felmedelande? Är det orginal eller en piratkopia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 titta i denna tråd: http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...=ST&f=12&t=6523 tror nog att ni har samma fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallen Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 piratkopia får inget felmedelande jag har redan provat med att ta bort dom där filerna och flytta mappen movies men igenting hjälper men det ligger inte kvar när jag trycker ctrl+alt+delete kan brandväggen ha nåt med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallen Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Det är en piratkopia inget felmedelande jag har provat med att ta bort dom där filerna och flytta mappen movies men icke det kommer inte upp i programhanteraren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallen Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 nån som vet det är en piratkopia inget felmedelande syns inte på programhanteraren snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Det är inte tillåtet att prata om warez här, så tyvärr kan vi inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts