Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag tänkte att det skulle vara bra med en tråd där vi kan samla länkar till dom VC mods som finns nu. Det är ganska drygt att sitta och leta igenom alla trådar så det skulle vara fint att ha alla samlade på ett ställe eller vad tycker ni? Så fort nån får syn på en ny mod så kan man ju posta den här. Posta länken till modden här med en bild om det finns och kanske en beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shd Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Då kan jag passa på och fråga: Finns det någon hastighetsmätarmod? Skulle vara rätt kul att se hur snabbt man kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) den här är en bra fordon att ladda ner http://gtavicehq.clans-uk.co.uk/images/custom_vehicles/yamaha_sport_bike.jpg vicecity.gta3hq.com Redigerad 8 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 den här är en bra fordon att ladda ner http://gtavicehq.clans-uk.co.uk/images/custom_vehicles/yamaha_sport_bike.jpg vicecity.gta3hq.com ganska kantig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jo men den går fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ganska kantig Ä.. den var ful.. helt kantig.. enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Då kan jag passa på och fråga: Finns det någon hastighetsmätarmod? Skulle vara rätt kul att se hur snabbt man kör Jepp, följ dessa instruktioner: http://central.arachnafobic.org/forum/view...topic.php?t=122 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 På min tråkiga sida finns ett par mods till Vice City megaone.com/visacity (:!!! ska uppdateras ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jo men den går fort men de é bara att ändra i handling.cfg... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (:!!! Var är den våg av Vice City mods som skulle komma till gta sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Ä.. den var ful.. (:!!! helt kantig.. enligt mig.. lägger man in den på models-coll-generic?icons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 lägger man in den på models-coll-generic?icons? Nej man installerar den i GTA3.img. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts