KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 När jag skulle installera en mod tror jag att jag råka ta bort fel fil nu flippar vice city lite :'( !! Klantig som jag är gjorde jag ingen säkerhetskopia av gta3.img! Jag undrar om någon kan skicka sin gta3.img så jag kan replace den mot den som jag har nu för jag vill verkligen spela vice city igen! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 GTA3.img är över 300mb, så det går snabbare för dig att installera om spelet. Gör bara en backup på GTA Vice City User Files som du har i "mina dokument" och allt annat som du vill ha kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 behövs ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 behövs ej! behöver man inte installera om eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 behöver man inte installera om eller? Jo det måste du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 behövs ej! om du menar att gta3.img inte behövs så, har du väldigt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nej man behöver inte säkerhets kopiera save files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nej man behöver inte säkerhets kopiera save files Javisst ja det har du rätt i, dom ligger kvara fast att man avinstallerar spelet. Jag märkte att mina GTA 3 save files låg kvar fast att det va ett bra tag sen jag tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts