HemuleN Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) 1. tryck på den blå pilen (export) Spara som .dff (i Zmodeler) 2. öppna gta3.img med img tool 3. leta upp .dff filen för den bil du vill byta ut och markera den. 4. tryck på commands och välj delete 5. sen tryck på commands och tryck på rebuild archiv 6. tryck på commands add sen leta upp .dff filen som du har gjort 7. starta spelet och leta upp din bil Lycka Till!! /Patrik Redigerad 10 juni, 2003 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) jag får det inte att funka.... jag har instalerat img tool för gta 3 och när jag ska delita filen så kommer det up et error medelande tex can not add....... jag har gort gta 3 filen skriv bar (var för heter den gta 3 i vc?) och sen står det nere i hörnet deliting och tänker i typ så länge så jag inte årkar vänta längre typ 5 min det är zebra jag har tänkt ta bort men det kanske inte går...... Redigerad 11 juni, 2003 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ta bort skrivskyddet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ok men jag har reden gort det ska testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag gorde en mod på abulansen jag jorde något volvo liknande och tryckte på export och gta 3 files och döpte bilen till abulan.dff och tog bort den filen som fans inan men när jag letade up abulansen så var den borta på sjukhuset och den fanns ingen stans och sen så hängde sig vc..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) jag gorde en mod på abulansen jag jorde något volvo liknande och tryckte på export och gta 3 files och döpte bilen till abulan.dff och tog bort den filen som fans inan men när jag letade up abulansen så var den borta på sjukhuset och den fanns ingen stans och sen så hängde sig vc..... kanske för att det heter ambulans Redigerad 12 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag menade ambulan.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 download zmodeler know (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag har ju för f#n fmodeller jag undrAade bara hur man fick över den till spelet. och når jag följde hans text men när jag letade up bilen så var den borta och då hängde sig vc och vägrade starta så jag fick instalera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 döp bilen till ambulance.dff eller vad den som redan finns nu heter. annars vet ju inte spelet vilken dff fil den ska ladda när den ska spawna en ambulans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag har gjort en par bilar och båtar (ganska snygga faktiskt!), men i spelet funkar inte original-texturerna, hur gör man!?? måste veta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts