jimmy.gta.vc Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Ja, hur? Tänkte göra om stingern till Targa-tak, men tji fick man. Hur gör man nya "objekt" (som i milkshape till HL), går det bara med de där fula "Rectangular tool" osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 ZMODELER är väldigt svårt att lära sig och det är knappt nån här som kan det. Det va en som kunde lite man han stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ZMODELER är väldigt svårt att lära sig och det är knappt nån här som kan det. Det va en som kunde lite man han stack. And his name was Hedagarden... Han va skit bra på att modda men med Zmodeler kunde han bara ta bort tak och buta färg... Så det är skit svårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag vet att det var Hedagarden och att han var grym på att moda. Men jimmy.gta.vc vet nog inte vem hedagarden va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Det kommer förhoppningsvis ett ZModeler filter för Vice City snart... Vänta tills det är klar, annars fungerar inte "reflection map" till bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (Hultenius Posted on Jun 8 2003, 15:04 ) Det kommer förhoppningsvis ett ZModeler filter för Vice City snart... Vänta tills det är klar, annars fungerar inte "reflection map" till bilarna. Jag har hittat en ZModeler för Vice City ..::här::.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 man längtar tills det släpps en massa vc modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 när stack Hedagarden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 många månader sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 när stack Hedagarden??? länge sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Det är rätt svårt i början, men lek lite med det så får du snart ihop nåt snyggt som den här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Bobcat_P.t_tuning.jpg eller: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Sentinel_P.T_Tuning_1.jpg dom gjorde jag när jag moddade Gta3 (gamla goda tider :'( ) /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Oj oj här har vi nån som kan ZMODELER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du är ju en sann moddare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du är ju en sann moddare! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 då kan ju han skriva en liten manual... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 då kan ju han skriva en liten manual... det jag kan är en liten bråkdel av allt man kan, så det är nog rätt onödigt. kolla på www.zmodeler.com och ladda ner någon tutorial, så lärde jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det jag kan är en liten bråkdel av allt man kan, så det är nog rätt onödigt. kolla på www.zmodeler.com och ladda ner någon tutorial, så lärde jag mig jo, men jag (iaf) pallar inte att läsa allt på engelska.... *orka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det jag kan är en liten bråkdel av allt man kan, så det är nog rätt onödigt. kolla på www.zmodeler.com och ladda ner någon tutorial, så lärde jag mig ska bli...måste bara lära mig det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) jag har editerat en bil för en stund sen (en bil till vc och gta 3)..::ladaner den här för gta vc::.. ..::ladaner den här för gta 3::.. bild\/ http://medlem.tripodnet.nu/gtavc4/car1.jpg Redigerad 13 juni, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det är rätt svårt i början, men lek lite med det så får du snart ihop nåt snyggt som den här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Bobcat_P.t_tuning.jpg eller: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Sentinel_P.T_Tuning_1.jpg dom gjorde jag när jag moddade Gta3 (gamla goda tider :'( ) /Patrik hur får man över sin model till spelet hällst till vc men du kan oxå bäreta hur man får över det till gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts