FeNg_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 (redigerad) det moste finnas twå versoner av mafia för den här bilden år inte tagen ur det jag har för det fins inga cabbar i det jag har!!!!!!!!!!! men den HÄR är där imot det Redigerad 7 juni, 2003 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hört talas om mods?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 det moste finnas twå versoner av mafia för den här bilden år inte tagen ur det jag har för det fins inga cabbar i det jag har!!!!!!!!!!! men den HÄR är där imot det den första bilden är från beta versionen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 men vart får man tag på den då betan verkar heftigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det finns ju faktiskt cabbar...fast bara i sportliknande modeler då...men det kanske kan va nån specialbil i freeride extreme... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det finns ju faktiskt cabbar...fast bara i sportliknande modeler då...men det kanske kan va nån specialbil i freeride extreme... det ser ut som en bolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 på den första bilde så står det annars "Early work in progress". den du Gta3_player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 den första är beta och den andra är från detta spel som finns nu. Mafia skulle ju släppas i mars föra året men kom i hmmm.... juni tror jag. I betan kunde man se nakna tjejer och andra saker och tommy såg inte ut som han gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vet du var man kan få tag i betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag undrar också vart kan man få tag i betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts