BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag gick efter den här kartan och rånade alla 15 butiker. Jag vet att jag rånat alla eftersom jag skrev upp vilka jag rånat. Men när jag kollar mina stats så står det "Stores Knocked Off 13 out of 15" Är det nån bugg eller måste man få nån viss summa pengar för att butiken ska va rånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 råna alla igen och vänta till han inte ger mer pengar. då ska du ha 3 stjärnor. spraya om bilen och råna nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag har aldrig fått tre stjärnor och jag har rånat 13/15 så tre stjärnor behöver man nog inte... men jag är inte 100 på att jag fått pengar från alla...måste man de eller behöver bara larmet gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag har inte rånat alla men antagligen måste du få pengar annars så blir de ju ett misslyckat rån. försök få pengar av alla så funkar de nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 okej, de ska jag prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jo, de va de jag hade missat på två butiker...va klantig man kan va.... har rånat alla 15 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jo, de va de jag hade missat på två butiker...va klantig man kan va.... har rånat alla 15 nu Hur rånar man, gör man något speciellt? Springer in i butiken och viftar med pickan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hur rånar man, gör man något speciellt? Springer in i butiken och viftar med pickan? nja, inte precis Man går in i butiken o siktar på snubben i kassan tills man får pengar, sen går larmet o snuten kommer. Här é en karta över vart butikerna finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Men ja ha fan stått i 2 minuter men det kommer bara poliser utanför!!INGA PENGAR!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 när du går in i butiken siktar du på han, när du tar bort siktet går larmet, efter de så gömmer han sig bakom "disken" o sitter där o tjurar o då får man inte mer pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Ok..ska testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 när du går in i butiken siktar du på han, när du tar bort siktet går larmet, efter de så gömmer han sig bakom "disken" o sitter där o tjurar o då får man inte mer pengar... Jasså tjurar han?.. trodde han var rädd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 man ska ståganska nära han som står i kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 man ska ha ett vapen som dödar på ett skott....då skjuter man honom direkt efter så slipper man kanske larmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Om han sätter sig ner å tjurar blir det ett misslyckat rån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Om han sätter sig ner å tjurar blir det ett misslyckat rån... nej, efter man fått pengarna sätter han sig ju ner ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts