*Kraze* Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Vilken sida kan man kolla hur man sänker en bil osv? skicka en länk till mig på min hotamil! denskottskapjasen@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Sänker en bil??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Vilken sida kan man kolla hur man sänker en bil osv? skicka en länk till mig på min hotamil! denskottskapjasen@hotmail.com i gta3 eller i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Hur man sänker en bil kör bara på den så den flyger i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 På gta3! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag fattar ingenting om vad den här killen snackar om....sänker bilar??? I vattnet eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dajm Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 det finns en bil som man kan sänka däcken upp o ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Yardie Lobo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag tror han menar hur man gör bilen lägre, man kan ju höja bilarna i GTA3 med Img tool eller vad det var för program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 äntligen nån som fattar! arvid du borde ha img tool csd tool och txd tool på din sida! ha d Sänka bilar = göra dom lägre HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 fan vad du svammlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dajm Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 jaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 17 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 U blody nitwhit !!! Dajm-krysset kan gå och gömma sej i fackistan där ferkuz bor med sina 156 mammor 1 pappa 67 syskon och 13 fikakompisar! Den här j*vla delen i forumet handlar om GTA3 Så varför skulle jag snacka om att sänka en bil i vattnet eller i verklighteten! Stäng inte av mig Hultan för då är du ganska så partisk! KOLLA I ORDLISTAN! Jag trodde den där dajm var avstängd sedan länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 U blody nitwhit !!! Dajm-krysset kan gå och gömma sej i fackistan där ferkuz bor med sina 156 mammor 1 pappa 67 syskon och 13 fikakompisar! Den här j*vla delen i forumet handlar om GTA3 Så varför skulle jag snacka om att sänka en bil i vattnet eller i verklighteten! Stäng inte av mig Hultan för då är du ganska så partisk! KOLLA I ORDLISTAN! Jag trodde den där dajm var avstängd sedan länge! Okej.....1.Du kunde lika gärna menat att sänka en bil i vattnet 2.Var inte så otydlig då har du ingen rätt att säga att andra är idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dajm Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*Kraze* Skrivet 18 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 nähä ok jag blev bara lite förbannad! menmen nu är saken klar och jag har löst det själv efetersom att det var bara en endaste person som fattade så slutsats: jag är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Hm... nästa gång ni sitter i en Yardie Lobo så tryck på 9an eller 6an på numpad så höjs framhjulen resp. bakhjulen. Ytterligare en sånhär meningslös men ganska häftig grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 På Ps2 tryck på R3 så höjs bilen vrid på R3 så...*överraskning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Om du vill sänka olika bilar o stuff, så ska du ladda hem: Car stat programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts