Miami_Gold Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag klarade just "Shakedown" Jag tog bara en PCJ 600 och körde in och sköt på allt som gick att skjuta på. Men iaf, vilket företag ska jag köpa först? Funderar på Sunshine Autos, för då kan man ju samla in bilar och få ännu bättre bilar. Eller Cherry poppers nån av dom eller något annat företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 (redigerad) SJÄLV KÖPTE JAG FILMSTUDION, DEN ÄR RÄTT SÅ BRA ATT BÖRJA MED Edit: Oj caps Redigerad 7 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 SJÄLV KÖPTE JAG FILMSTUDION, DEN ÄR RÄTT SÅ BRA ATT BÖRJA MED Edit: Oj caps Varför editerade du inte capset då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Varför editerade du inte capset då ? tar för lång tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag började med Sunshine, för då får du några bra bilar som du kan använda till andra uppdrag sen precic som du skrev. Men det spelar inte sån stor roll vilket du köper först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag klarade just "Shakedown" Jag tog bara en PCJ 600 och körde in och sköt på allt som gick att skjuta på. Men iaf, vilket företag ska jag köpa först? Funderar på Sunshine Autos, för då kan man ju samla in bilar och få ännu bättre bilar. Eller Cherry poppers nån av dom eller något annat företag? Jag har köpt Sunshine, Sherry Boppers och Boat Yard och kan rekomendera Sunshine... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hur mycket kostar sunshine..(Visst e det bilgrejen)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 60000 om ajg inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hur mycket kostar sunshine..(Visst e det bilgrejen)?? Ja det är bil grejjen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 60000 om ajg inte minns fel 50 000$ tror jag att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 50 000$ tror jag att det är. jo du hade rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 sunshine autos såklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Köp tryckeriet.. Då får man mycket pengar.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 man får 8000$ med tryckeriet och 9000$ med sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts