FeNg_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 vad för program moste man ha for att ta screens det funkade inte med print screen då jag försökte. o jag fattar inte hur jpeg clipper funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 vad för program moste man ha for att ta screens det funkade inte med print screen då jag försökte. o jag fattar inte hur jpeg clipper funkar... nogon som kan berätta hur det funkar??? SNÄLLA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det går inte och ta screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det går inte och ta screen... det moste gå för anars borde den HÄR bilden finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det moste gå för anars borde den HÄR bilden finnas den har de som gjort spelet tagit antagligen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det moste gå för anars borde den HÄR bilden finnas det är ju från den officiella hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det går inte och ta screen... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 lol det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det går inte Dåligt att dom inte tänkte på det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det ska gå med nå porgram... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det ska gå med nå porgram... eller? nej det går inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) det ska gå med nå porgram... eller? det blev nåt fel här...ursäkta för två poster... Redigerad 9 juni, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts