GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag kanske förklarade lite dåligt vad jag menade. Jag vet att R* inte gör moddar, men jag menade dom moddarna som tex dom här på forumet har gjort. Kommer Hultan att lägga upp dom på gtasajten? Modarna här är ju lika bra som nån annan stans. Du får fråga Hultan om vilka han ska lägga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har precis gjort ett sikte till rocket-launcher! jag använde vice-txd och exporterade siktet till mina dokument och sen gjorde jag om det i paint. men när jag ska lägga tillbaka den så står det: invalid texture dimensions! vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag har precis gjort ett sikte till rocket-launcher! jag använde vice-txd och exporterade siktet till mina dokument och sen gjorde jag om det i paint. men när jag ska lägga tillbaka den så står det: invalid texture dimensions! vad ska jag göra då? su måste har rocket siktet i viceTXD markerat när du ska ersätta det. och du får inte ändra storleken på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 coola moddar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 har förbättrat alla sikten nu... finns på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 men vad? det funkar ändå inte. vad menas med dimensions? jag har den markerad och trycker på replace men det funkar inte. och jag har inte ändrat storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 men vad? det funkar ändå inte. vad menas med dimensions? jag har den markerad och trycker på replace men det funkar inte. och jag har inte ändrat storleken. Den ska vara 128X128 pixlar har jag för mig. Paint är inte så bra program att göra sånt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 fint sikte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 aa. men jag har fixat de nu... har gjort 2 nya sikten än så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ---> http://ninthgate.mine.nu/~oz/vc/hud.txd <--- http://ninthgate.mine.nu/~oz/vc/sikte.jpg Wow! sk*ttufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts