Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag har köpt "Glass" fabriken och tagit glassbilen..sen åker jag ut på stan och tutar och tutar men det låter inget..Sen kommer det upp en text där det står Deals done eller nått sånt..Va ska jag göra sen!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Åk bara runt tills du hittar lite folk, då stannar du och startar glass melodin, då kommer dom och handlar av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Men hur startar jag melodin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Tryck snabbt på shift. Om du trycker vanligt så tutar den bara men om du trycker riktigt snabbt på knappen så kommer melodin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Ok..Tack..Jag hade 65 kunder och då kommer farbror blå och sätter stopp för affärerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Har någon ett tips på var det finns MYCKET folk..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag åkte bara runt längst ner i Downtown, där fanns det en del. Och ett till tips, så fort du får en stjärna så är det bara att stänga av melodin och bara åka runt lite till den försvinner, sen är det bara att börja sälja igen. Om du gör på detta sätt så blir du nog inte busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag åkte bara runt längst ner i Downtown, där fanns det en del. Och ett till tips, så fort du får en stjärna så är det bara att stänga av melodin och bara åka runt lite till den försvinner, sen är det bara att börja sälja igen. Om du gör på detta sätt så blir du nog inte busted. m3enar du längst ner I downtown eller menar du docks? Docks är bästa stället för att sälja droger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag stog precis vid en Pay'n'Spray, när jag fick en stjärna så åkte jag in, sen ut, in osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 m3enar du längst ner I downtown eller menar du docks? Docks är bästa stället för att sälja droger på Jag menade längst ner i norra Downtown, ganska när motorcykelklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts