Kjött Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 har bara Caddy kvar på 3:e listan på sunshine autos. har åkt till golfbanan ett antal gånger, men jag hittar ingen jävla caddy!! finns det nått annat ställe som har caddys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 åk runt ovan golfbanan med helikopter tills du ser en , sedan hoppa ner och ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Det va lika för mig när jag skulle ha tag på den. Jag åkte bara iväg från golgbanan och tillbaka dit igen några gånger, då kom den efter ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Det va lika för mig när jag skulle ha tag på den. Jag åkte bara iväg från golgbanan och tillbaka dit igen några gånger, då kom den efter ett bra tag. Dom åker utanför golf placet också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Dom åker utanför golf placet också.. jo, jag tog min caddy så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Har du satt in bilarna i det garaget så de stryks på listan isf så är den JÄTTE svår och hitta! jag körde bara till gilbanan och så körde det en caddy på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Har du satt in bilarna i det garaget så de stryks på listan isf så är den JÄTTE svår och hitta! jag körde bara till gilbanan och så körde det en caddy på vägen En caddy??? Va gör han åt en? Eller vad är det för ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 En caddy??? Va gör han åt en? Eller vad är det för ngt? Det är golfbilen som heter Caddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts