vampire Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Är det där borgvattnet ligger? kommer inte ihåg det var nått om att folk som hade kommit dit för att övernatta i huset blev bortskrämda av saker som flög omkring ochsånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 kommer inte ihåg det var nått om att folk som hade kommit dit för att övernatta i huset blev bortskrämda av saker som flög omkring ochsånt Jag har iaf nästan varit där...min syrra och hennes man(sen igår)åkte dit för några år sen och jag skulle egenteligen följt med...men så blev det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 så e det jämt för mig när jag drömmer, det e äkta grymt jag kan göra vad jag vill då bara jag tänker på en sak i drömmen så kommer det fram men oftast så tänker jag då bara på halva brudar hehe inte fel det e gööött jag gillar att drömma sånt. jaså gör du också sånt i drömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) *Editerad* Redigerad 3 november, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 en gång när jag vaknade satt jag upp ich ner i sängen och sen gick jag in i väggenm allt var helt vänt i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Är jag den enda i forumet som inte har sett spöken eller hör roliga ljud från ingenstans??? Har aldrig hört eller sett mysko saker i mitt rum. Dumma spöken kom fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 NU SKA JAG BERÄTTA NÅGOT RIKTIGT KONSTIGT SOM HÄNDER OFTA OCH JAG LJUGER INTE: När jag tänker på en film eller ett Simpsons-avsnitt så kommer den nästa dag på TV. Jag ljuger absolut inte... Jag tänkte en gång på avsnittet när Homer blev Burns assistent. En eller två dagar senare visas den på TV. Samma sak händer med vissa filmer som jag sett tidigare! Det har varit så här i snart ett år nu. Det hände inte alltid men ibland! VAD HÄNDER MED MIG??? PS: JAG LJUGER INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 NU SKA JAG BERÄTTA NÅGOT RIKTIGT KONSTIGT SOM HÄNDER OFTA OCH JAG LJUGER INTE: När jag tänker på en film eller ett Simpsons-avsnitt så kommer den nästa dag på TV. Jag ljuger absolut inte... Jag tänkte en gång på avsnittet när Homer blev Burns assistent. En eller två dagar senare visas den på TV. Samma sak händer med vissa filmer som jag sett tidigare! Det har varit så här i snart ett år nu. Det hände inte alltid men ibland! VAD HÄNDER MED MIG??? PS: JAG LJUGER INTE! Tillfälligheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Arman liknande saker händer mig. När jag tänker på en låt när jag är ute eller nåt och sedan kommer in och hör på radion, låten jag tänkte på! Flera gånger har det hänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 NU SKA JAG BERÄTTA NÅGOT RIKTIGT KONSTIGT SOM HÄNDER OFTA OCH JAG LJUGER INTE: När jag tänker på en film eller ett Simpsons-avsnitt så kommer den nästa dag på TV. Jag ljuger absolut inte... Jag tänkte en gång på avsnittet när Homer blev Burns assistent. En eller två dagar senare visas den på TV. Samma sak händer med vissa filmer som jag sett tidigare! Det har varit så här i snart ett år nu. Det hände inte alltid men ibland! VAD HÄNDER MED MIG??? PS: JAG LJUGER INTE! Kan ju bero på att du har sett trailers om det på tv, utan att du lyssnar/tänker på det. Sen efter ett tag så börjar du hlet enkelt tänka lite på det eftersom att du har sett trailen omedvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Finns ju ingen Simpsons trailer där dom säger vilken som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Finns ju ingen Simpsons trailer där dom säger vilken som kommer. Han kanske bara sa simpsons som exempel, fast just den serien kanske det aldrig blivit så med! Jag vet inte, jag försökte bara komma på en naturlig förklaring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 NU SKA JAG BERÄTTA NÅGOT RIKTIGT KONSTIGT SOM HÄNDER OFTA OCH JAG LJUGER INTE: När jag tänker på en film eller ett Simpsons-avsnitt så kommer den nästa dag på TV. Jag ljuger absolut inte... Jag tänkte en gång på avsnittet när Homer blev Burns assistent. En eller två dagar senare visas den på TV. Samma sak händer med vissa filmer som jag sett tidigare! Det har varit så här i snart ett år nu. Det hände inte alltid men ibland! VAD HÄNDER MED MIG??? PS: JAG LJUGER INTE! Så är det för mig med...men för mig är det inge övernaturligt...det har varit så hela livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Så är det för mig med...men för mig är det inge övernaturligt...det har varit så hela livet mig med..när de tillfället som man har sett en gång kommer så säger jag alltdi nånting annat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 finns inget övernaturligt skit...tror inte på nått mer än vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 finns inget övernaturligt skit...tror inte på nått mer än vad som händer jo då visst finns det...men vissa tror mer på de än andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jo då visst finns det...men vissa tror mer på de än andra... inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 inte acceptera att vissa tror på de...bara för att inte du gör de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Arman liknande saker händer mig. När jag tänker på en låt när jag är ute eller nåt och sedan kommer in och hör på radion, låten jag tänkte på! Flera gånger har det hänt! När jag gick i mellanstadiet kom jag en dag att tänka på en gammal klasskamrat som jag inte hade träffat på flera år, nästa dag åkte han förbi i en bil när jag stod och väntade på bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Arman liknande saker händer mig. När jag tänker på en låt när jag är ute eller nåt och sedan kommer in och hör på radion, låten jag tänkte på! Flera gånger har det hänt! händer mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts