GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 JAg skrev tigigare att jag ville ta reda på vad DejaVu beror på. För er som inte vet: DejaVu är när man ser och/eller hör något man tror man sett förut. JAg funderade i natt så att jag nästan inte kunde sova Och nu har jag kommit fram till en möjlig förklaring som kanske kan stämma. JAg tror att DejaVu inte är något du sett förlängesen utan som du kommer att se. JAg tror att Efter du sett något förflyttas dina tankar bakåt i tiden tills innan du såg det. Då spelas allt upp igen och du ser det igen utan att du vet att du sett det innan dina tankar flyttades bakåt i tiden. Till Exempel: Du ser en kanin som hoppar. Nä den hoppat flyttas tankarna tillbaks i tiden och du ser kaninen igen. Du har sett den fast det vet inte du efterssom det hände i en annan tid. Det fick mig att tänka på en grej. Tänk om DejaVu's kommer från ett parralell universium eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 (redigerad) på tala om övernaturliga grejer som kan min kompis mamma's kompis levitera alltså inte flyga och jag skojar inte hon kan alltså levitera lite ovanför marken inte högt upp alltså men jag har sett det sänn lyckades mn kompis röra en liten pappers bit utan att röra den >-Dagens Skämt-> och en gång var jag och min kompis skogan och så råkade min kompis dra bort en grev från ett träd och så sa trädet aj >-Dagens Skämt->¨ på tala om det min kompis så är jag synsk faktist jag kan se vad som kommer hända ibland eller gangska dagligen och det är inte bara när jag drömmer jag ser vad som händer också när jag koncentrerar mig mycktet kan jag iblan som få en snabb dag dröm och se vad spom händer eller nte riktigt jag bara vet sänn vad som kommer hända Redigerad 18 juni, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Det fick mig att tänka på en grej. Tänk om DejaVu's kommer från ett parralell universium eller nåt? Ja det kanske finns ett paralelt uniersum som är exakt som vårt. Så det kan vara där ifrån vi ser "Kaninen" första gången Pga nån störning eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Läs Detta VIKTIGT läs dock det här först det är mycket viktigt Att få reda på allt Att få ännu mer dna strängar tillsatta inget måste Redigerad 22 juni, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag får dejavu ibland.. jag kan drömma om en sak, nästa dag, händer det..asäkligt när det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 glömde den där boken hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Ja det kanske finns ett paralelt uniersum som är exakt som vårt. Så det kan vara där ifrån vi ser "Kaninen" första gången Pga nån störning eller nåt. Vilken kanin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 (redigerad) Vilken kanin? Kaninen hoppar. Tankarna förflyttas bakåt och det händer igen! Händer ofta för mig ! Skit läbbigt ... Redigerad 23 juni, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 nu, först så knackade det 3 gånger på fönstret sen så såg det ut som ett spöke tittade in snabbt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ibland händer det för mig, och då är det EXAKT som jag upplevde föurt Mig me.. kommer inte ihåg va de kallas rikigt.. men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det fick mig att tänka på en grej. Tänk om DejaVu's kommer från ett parralell universium eller nåt? Matrix kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Det fick mig att tänka på en grej. Tänk om DejaVu's kommer från ett parralell universium eller nåt? eller kanske från framtiden att vi lever i ett hack som skapades förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 eller kanske från framtiden att vi lever i ett hack som skapades förut ibland tror ja me de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 JAg skrev tigigare att jag ville ta reda på vad DejaVu beror på. För er som inte vet: DejaVu är när man ser och/eller hör något man tror man sett förut. JAg funderade i natt så att jag nästan inte kunde sova Och nu har jag kommit fram till en möjlig förklaring som kanske kan stämma. JAg tror att DejaVu inte är något du sett förlängesen utan som du kommer att se. JAg tror att Efter du sett något förflyttas dina tankar bakåt i tiden tills innan du såg det. Då spelas allt upp igen och du ser det igen utan att du vet att du sett det innan dina tankar flyttades bakåt i tiden. Till Exempel: Du ser en kanin som hoppar. Nä den hoppat flyttas tankarna tillbaks i tiden och du ser kaninen igen. Du har sett den fast det vet inte du efterssom det hände i en annan tid. Nu har jag ett litet bevis på att det här till en viss del stämmer. Min Syster sa till min bror att hon skulle gå till sin kompis. Då sa min bror jaha utan att han hörde vad hon sa. En liten sekund senare sa han jaha igen utan att veta att han sa det första gången. Altså måste det ha "spolats" tillbaks och sedan spelats upp igen så att han svarade en andra gång. JAg har också hört att såna som har epilepsi ofta Får DejaVu syner. Epilepsi är en sorts nerv sjukdom och då måste DejaVu altså bero på att hjärnan och nerverna gör något så att man ser något man tror man sett förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 är det nån som är synsk här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 är det nån som är synsk här? ja och tor MIG DET ÄR INTE MAN VILL VARA as läbbigt ibland börjar man tänka typ på folk sopm har dött sänn är det typ som man ser dom lite snabbt kanse typ 5 hundradelar bara men man märker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 ja och tor MIG DET ÄR INTE MAN VILL VARA as läbbigt ibland börjar man tänka typ på folk sopm har dött sänn är det typ som man ser dom lite snabbt kanse typ 5 hundradelar bara men man märker det "Ser" du liken då eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Dejavu's är när man tänker snabbare än vad man ser (typ) Inget övernaturligt med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Dejavu's är när man tänker snabbare än vad man ser (typ) Inget övernaturligt med det... Du kan ju inte tänka på något när du inte ens vet att det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Men gud... Det är ju det som gör själva Dejavu'n... Men visst, tro att det är ett parallellt universum eller att det är nåt som spolas upp igen eller whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts