SAAB Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 isåna fall har jag upplevt deja vu många gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shalala Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag får ibland en känsla att saker ska hända,och sen händer det. tex för ett par dar sedan.. Jag satt på mitt rum och spelade gta3 .Plötlsigt får jag känslan att det kommer knacka på dörren om en stund, jag reser mig upp och går ut i hallen. Precis när jag är vid dörren så knackar det och jag öppnar. wierd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Fan varför startade jag denna topic. Jag är döskraj nu Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Fan varför startade jag denna topic. Jag är döskraj nu Fan ingen har dött av det så det e inte farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag har ibland känslor att saker redan har hänt ! Skit coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 När jag var mindre så brukade jag sova hos mina föreldrar och då så hade vi en klockradio(har den kvar)och på natten så såg det ut som att siffrorna rör på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ´HAHAHAHAHAHAHAHA Läskiga siffror som rör sig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 i dag så hände nåt konstigt min moster e här och hon åkte i väg för flera timmar sen och nu tycker jag att ja forftarande hör att hon pratar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 i dag så hände nåt konstigt min moster e här och hon åkte i väg för flera timmar sen och nu tycker jag att ja forftarande hör att hon pratar "Syndromet efter ett irritationsobjekt kvarstår även efter flera timmar." Du tycker bara hon e jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 nej min kompis hörde det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 nej min kompis hörde det också Då tycker väl han också att hon är jobbig. Finns ingen annan förklaring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Samma sak händer med mig ibland när jag ska sova. Jag ligger helt still och så börjar jag höra massa grejer i huvet. Det är typ alla mina kompisar som halvskriker mitt namn, ganska irriterande! Jag får även en bild av alla där dom försöker tränga sig in i mitt synfält så jag ska se dom. Det är typ bara hjärnan som avlastar sig från dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 i dag så hände nåt konstigt min moster e här och hon åkte i väg för flera timmar sen och nu tycker jag att ja forftarande hör att hon pratar Så händer för mig när jag hör telefonerna ringa i Enter the Matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag sov ute igår kväll.. på gården.. Jag hörde Någon som viska mitt namn... Sen när ja reste mig upp var ja själv i tältet.. (trodde ja) o kl var 23:30 typ.. sen gick ja in.. då var det tomt inne.. sen när ja kom in i tältet så låg dom där... Helt tyst.. o dom var varm så dom knna inte rört på sig.. __ Förut när ja va typ 7-8 hade Jag en bild på lejonkungen.. När kl var vid 21:00 o ja låg bredvid Mamma O Pappa så "rörde" dom sig.. (bilderna allstå) Gissa om man vart rädd.. Och det där som ni snacka om.. Nån säger nått o ma nhör det när man sover.. sånt hade jag i förgår.. Nån viska emil.. o ja våga int titta... sen när ja gjorde det gunga min gungstol... Ja Svär... :'( " i see dead People.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 om ni vill ha massa bilder och sånt på övernaturliga skaer så gå till Ghost study Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 OBS! Jag kan inte åka skateboard. Men igår skulle jag testa mig på en 360, jag visste nästan hur man gjorde.... men..... Ja, det gick som du nog kan tänka dig... Jag ramlade och skrapade upp armen, det var konstigt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 om ni vill ha massa bilder och sånt på övernaturliga skaer så gå till Ghost study Jag vill gå in men jag vågar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 JAG GICK IN PÅ SIDAN OCH SÅG EN SKIT LÄSKIG BILD http://www.ghoststudy.com/monthly/may03/terror.html OCH IBLAND SÅ DRÖMMER JAG OM NÅN SITUATION OCH SEN TYP EFTER EN VECKA SÅ HÄNDER DET EXACT DET OCH JAG VET VAD DOM SÄGE OCH SÅNT... och ibland så brukar min kompis se ett ansikte i sin spegel när han ensam hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag vill gå in men jag vågar inte Håller med till 100%!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 min kompis har typ inte träffat min moster så han kan inte ha tyckt det.. fast hon kanske va hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts