Pico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Kanske det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 när jag var liten brukade jag se insekter(maskar,larver,spindlar) som kom ut ur sängen/kudden genom små hål... jag visste att det var inbillning men ändå såg jag det! när det hände var det att såva på golvet som gällde... nått annat läskigt som har hänt är när jag ligger och väntar på att jag ska somna... jag ligger och kollar in i väggen, jag ser nått som kommer mot mig, jag hör ett ljud, typ skrikande, det som kommer mot mig blir större och ljudet blir högre.. det kommer närmare och närmare... plötsligt så BAMM! jag flyger upp ur sägen och hjärtat dunkar som f*n!! skit läbbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 nått annat läskigt som har hänt är när jag ligger och väntar på att jag ska somna... jag ligger och kollar in i väggen, jag ser nått som kommer mot mig, jag hör ett ljud, typ skrikande, det som kommer mot mig blir större och ljudet blir högre.. det kommer närmare och närmare... plötsligt så BAMM! jag flyger upp ur sägen och hjärtat dunkar som f*n!! skit läbbigt! Det är helt naturligt tror jag. För mig blir det så ibland att det känns som jag ramlar när jag typ halvsover sen hoppar jag till när jag slår i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nånting som jag brukade drömma för typ 2-4 år sen är att jag hoppar från olika saker (höga alltså..) eller bara finns uppe i luften och åker ner. Iallafall så brukade jag känna det i magen och sen när jag landar så flyger jag upp ur sängen. Inte så konstigt men äckligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Nej, jag kände kudden och täcket! Det var läskigt verkligt! kan man göra i drömmar sörru Redigerad 9 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 En gång när jag var mindre, kanske 8 år. Då när jag vakande på natten så hörde jag att det var någon som låste upp dörren och kom in och tittade in i mitt rum och sen gick och stände dörren och försvann. Rörde inte en muskel den kvällen. Fy fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 dom ändrar väll nåt i matrix... nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla Jo men det är så jävla coolt när man får en deja vu, men det är fan helt jävla konstigt. Ingen som kan förklara hur det går till? Förutom nån dum matrix förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 En annan läskig grej hemma, är några porträtt som vi har hemma, det ser fan ta mig ut som dem ändrar minerna ibland och det är rätt äckligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 fy vad ni skräms...jag ska sova helt ensam i ett hus i natt...och ni bara skräms... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du ljuger vem ljuger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 har ni känt ett visst obehag när ni varit inne i nått älder hus nån gång... typ som en ond ande över det... en gång sov jag över i ett sånt hus... fasen vaäskigt det var... nästan alla som bott i just detta husaet har flyttat fort som fan... deja vu: har ni varit med om sann drömmar nån gång... jag kallar dom så ialla fall... händer att jag drömer nått som jag bara minns lite svagt, och sen så kan man känna att man upplever det starkt typ ett halv år senare... sen när det gäller man ser gestalter i mörkret när man skall sova... det är att man är över spänd och sover halvt typ... att man hör fot steg i huset när man är själv har jag åxå hört... men det var några år sen och det var en tid då jag var en överspänd liten parvel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 deja vu: har ni varit med om sann drömmar nån gång... jag kallar dom så ialla fall... händer att jag drömer nått som jag bara minns lite svagt, och sen så kan man känna att man upplever det starkt typ ett halv år senare... jag tror det har hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 En annan läskig grej hemma, är några porträtt som vi har hemma, det ser fan ta mig ut som dem ändrar minerna ibland och det är rätt äckligt faktiskt så har jag också känt det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 när jag var liten brukade jag se insekter(maskar,larver,spindlar) som kom ut ur sängen/kudden genom små hål... jag visste att det var inbillning men ändå såg jag det! när det hände var det att såva på golvet som gällde... nått annat läskigt som har hänt är när jag ligger och väntar på att jag ska somna... jag ligger och kollar in i väggen, jag ser nått som kommer mot mig, jag hör ett ljud, typ skrikande, det som kommer mot mig blir större och ljudet blir högre.. det kommer närmare och närmare... plötsligt så BAMM! jag flyger upp ur sägen och hjärtat dunkar som f*n!! skit läbbigt! Så har jag också känt eller vad man ska säga men jag tyckte det var lite rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag får en stark!!! elektrisk stöt i vänster axel. ca 25 ggr starkare än en enkelstöt som man kan få ibland. Det är rätt konstigt och jag kan känna att jag skall få den ca 2 sekunder innan. Detta händer även när jag drömmer om olika hämska saker som tex när jag vaknar av ett starkt ljud som bara blir starkare och starkare. Posted on Jun 9 2003, 22:48 -------------------------------------------------------------------------------- QUOTE (Foo @ Jun 9 2003, 17:40) Jag tänkte prata lite om DejaVu Vad tror ni att det beror på att man ser saker som man tror man sett innan. Det läskigaste jag varit med om var i lördags när jag spelade bingolotto. Somvanligt brukade jag gissa vilket som skulle bli näst nummer och jag gissade rätt på ca 80 % En annan gång hörde jag en kompis säga en sak som jag hade hört innan. Då tänkte jag vad han skule fortsätta säga. Och han sa precis så som jag tänkte. QUOTE (Tyrone @ Jun 9 2003, 18:00) dom ändrar väll nåt i matrix... nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla Jo men det är så jävla coolt när man får en deja vu, men det är fan helt jävla konstigt. Ingen som kan förklara hur det går till? Förutom nån dum matrix förklaring JA det är rätt coolt när man ser DejaVu och jag skulle vilja ta reda på vad det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vad är deja vu?????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vad är deja vu?????????????? När man upplever något som man tror att man upplevt förut fast man inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag brukar få deja vu (när jag gör vissa saker så får jag en "flashback-känsla") Det brukar hända många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts