SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ibland händer det för mig, och då är det EXAKT som jag upplevde föurt det händer ganska ofta för mig...sen kan man känna sig helt konstig i huvet ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag) ... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag) ... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut! hjälp...du kanske e ett spöke...nejrå..skämta bara...konstigt...det känner man igen lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag) ... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Hände en konstig DejaVu sak för mig för ett tag sen... för ca 2-3 år sen så var vi på Bornholm (trodde jag) ... jag minns gatan,skyltar,hamnen och sånt... men när jag frågar min mamma/pappa så säger dom att vi aldrig har varit där... sen när vi åkte till bornholm (ca 6 månader sen) så va allt där! gatan,skyltar,hamnen och sånt! precis som jag mindes det! och jag hade aldrig varit där förut! du kanske e synsk ?oj det kanske inte synsk men nåt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag fick en DejaVu upplevelse när jag spelade EoD nyss jag kommer ihåg hur jag sprang med en snubbe mot en helikopter och han sätter sig ner på huk och skjuter mot en fiende sammtidigt som jag kastar mig ner och skjuter... jag känner igen det och det va på den banan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag brukade få asmånga DejaVu's när jag va liten och på den tredje gången av alla DejaVu's jag fick så brukade jag tänka på något speciellt men sen kom aldrig den DejaVu:n mer. Och när jag va väldigt liten så hallucianerade jag jämt när jag hade feber och skrek som fan sa mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det mest övernaturliga jag varit med om är en tallrik med havregryns grröt men smakade som risgrynsgröt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det mest övernaturliga jag varit med om är en tallrik med havregryns grröt men smakade som risgrynsgröt!!! det kanske vad det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 en övernaturlig sak för mig var när jag gick ute i hallen och hörde steg bakom mig, jag kollade, inget där, hörde steg igen, och så låg min knallpistol där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 det kanske vad det?? nej det var det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du kanske inbliade dig att det var havregryns gröt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) När jag var typ 5 så vaknade jag av något när jag sov. En spöklik gestalt, i helt svart kappa med raspig kvinnoröst, gick från ena hörnet till det andra medan hon sa "Det är något farligt här! Det är något farligt här!" eller nåt i den stilen. Sedan nuddade hon en stol och försvann. Fy fan vad läskigt, säger jag bara, trots att det var en lägenhet... Redigerad 9 juni, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 En underlig sak som jag varit med om hände när jag var ca 6 år. Jag sov i högsäng och hade just vaknat. Då jag vände mig mot sängkanten såga jag två stor bruna händer som höll i min säng. Jag blev livrädd och drog täcket över mig och när jag tittade fram var händerna borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) det e många som varit med om mysko saker här Redigerad 9 juni, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 När jag var typ 5 så vaknade jag av något när jag sov. En spöklik gestalt, i helt svart kappa med raspig kvinnoröst, gick från ena hörnet till det andra medan hon sa "Det är något farligt här! Det är något farligt här!" eller nåt i den stilen. Sedan nuddade hon en stol och försvann. Fy fan vad läskigt, säger jag bara, trots att det var en lägenhet... du kan ha drömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har hört att det e lättare för va ska man säga typ spöken att kontakta barn när dom e mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 på min morsas jobb sägs det att en som bodde där går igen...nu händer det en sak här...jag hör nåt konstigt ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du kan ha drömt Nej, jag kände kudden och täcket! Det var läskigt verkligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nej, jag kände kudden och täcket! Det var läskigt verkligt! hmm..du kanske bara inblillade dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts