Kung_Jiwer Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 vågar inte go in där är de nåt läskigt på startsidan o shit de va läskigt ja vet inte om ja vill in dit igen gick in på bilderna.. inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Hehe testa ljuden vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Hehe testa ljuden vetja! Aldrig om man är så rädd som jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Ghoststudy är väl inte så läskigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Ghoststudy är väl inte så läskigt eller? nehe... kolla på de där när han går upp ur graven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 men allt är ju fakeat, det avslöjades för några år sedan ,tror att man kan läsa det på dom sida någonstans, men den är så krypisk, fast vissa saker kan ju vara sanna, men inte många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 men allt är ju fakeat, det avslöjades för några år sedan ,tror att man kan läsa det på dom sida någonstans, men den är så krypisk, fast vissa saker kan ju vara sanna, men inte många jag tror en hel del är sant har du sett andarnas makt? ruskigt äckligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 JAg hänger rätt mycket på ghoststuyd,vågade inte förut men det är rätt intressant,dessutom ser 90% av allt det där löjligt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 JAg hänger rätt mycket på ghoststuyd,vågade inte förut men det är rätt intressant,dessutom ser 90% av allt det där löjligt ut... vågade heller inte först dom ser konstiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 nehe... kolla på de där när han går upp ur graven Nej det är inga bilder som är så värst läskiga och inga ljud eller nåt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Vågar ändå inte lyssna på ljuden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Vågar ändå inte lyssna på ljuden... Dom flesta är ju typ från filmer och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Öhhh... OK, ännu värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 även om de inte är läskigt får man ändå tankar i hjärnan om spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Ja,men här där jag ska sova,i lägenheten har man alltid någon nära,det känns tryggt men i vårat hus på landet/skogen,det är så stort,där är jag döskraj när jag ska sova och ahr kolat på alla bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mister Versetti Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 I en stor stuga är det äkligt att kolla på skräck filme eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 I en stor stuga är det äkligt att kolla på skräck filme eller nåt. The ring..... wooaaahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Förlåt att jag drar upp men det var kul och läsa om övernaturliga saker. Då jag var liten så var den nån gubbe som gick ifrån skrivbordet till ett bord brevidg sängen han/hon liknade döden litegrann fast med mänisko ansikte som försvnn när jag blickade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Men köttis, det var ett jävla tag sen man såg nått skrivas av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 En natt kunde jag inte sova, så lyste en liten (LIIIIIIIITEN LAMPA på utskrivaren) på en liten leksak så att det såg ut som monstret Låter helt löjligt men jag blev skraj Det var dock ett tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts