Micke = GTA GALEN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) DÄR JAG BOR HAR NÅGON TAGIT SJÄLVMORD OCH HÄNGT SEJ I TRAPPAN ! ! ! Redigerad 27 augusti, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 DÄR JAG BOR HAR NÅGON TAGIT SJÄLVMORD OCH HÄNGT SEJ I TRAPPAN ! ! ! vidrigt så du personen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 så..........du menar såg ? ne jag såg inte personen det va ganska längesen han hängde sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tiberius Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ja lärde mig simma genom en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 coolt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 om de é mörkt i ett rum och man stirrar på en sån där digital sak med lampor, t,ex. en digitalklocka så blir de så.. de kan vara för att man håller ögonen stilla på en punkt, så skakar dom lite, och för att de é så mörkt så ser man inget annat som skakar... annars kan de också va för att digitalsaken vibrerar lite.. men iaf, min mamma har träffat nåt spöke (hon vill inte säga spöke, hon säger typ ande, snäll ande) när hon va tonåring.. men de orkar jag inte skriva om nu! så får jag det ibland också. Men det är för att jag är trött. en annan skitläskig grej som hände för typ ett halvår sedan i skolan var efter en NO biologilektion. Jag tål typ inte att dissikera eller sånt. Lukten är ju förjävlig Jag mådde typ illa hela den lektionen men sen kom det värsta. Precis efter att jag gick ut ur klassrummet började det svartna för ögonen och sen blev det helt svart! Jag såg inte ett skit även fast ögonen var vidöppna! Jag hittade en bänk och satte mig på den och försökte ta det lungt och typ bara andas. Men det verkade inte sluta, så jag gick uppför en trappa (fanns ett räcke) och sedan rakt fram ut utomhus för att få lite frisk luft. När jag gick såg jag verkligen nada, inte ett skit! Måste ha sett lite konstigt ut... Men efter typ en minut utomhus så gick det över. fan va skönt det va! så rädd har jag aldrig varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 så får jag det ibland också. Men det är för att jag är trött. en annan skitläskig grej som hände för typ ett halvår sedan i skolan var efter en NO biologilektion. Jag tål typ inte att dissikera eller sånt. Lukten är ju förjävlig Jag mådde typ illa hela den lektionen men sen kom det värsta. Precis efter att jag gick ut ur klassrummet började det svartna för ögonen och sen blev det helt svart! Jag såg inte ett skit även fast ögonen var vidöppna! Jag hittade en bänk och satte mig på den och försökte ta det lungt och typ bara andas. Men det verkade inte sluta, så jag gick uppför en trappa (fanns ett räcke) och sedan rakt fram ut utomhus för att få lite frisk luft. När jag gick såg jag verkligen nada, inte ett skit! Måste ha sett lite konstigt ut... Men efter typ en minut utomhus så gick det över. fan va skönt det va! så rädd har jag aldrig varit! fucking wierdo hände mig samma sak på en biologi lektion fast jag såg lite och var typ tvungen att läsa i boken såg knappt ett piss av det jag läste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Hört talas om blackouts? Man typ svimmar fast man somnar inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Hört talas om blackouts? Man typ svimmar fast man somnar inte in. ehh näää men det har bara hännt 2 ggr och båda har jag haft feber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ehh näää men det har bara hännt 2 ggr och båda har jag haft feber jag har fått så också leif jag ville inte göra en pyramid av qoutar! men jag hadde den kanske i 5 min jag gick i mörker jag bara sprang runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) jag har fått så också leif jag ville inte göra en pyramid av qoutar! men jag hadde den kanske i 5 min jag gick i mörker jag bara sprang runt det var obehagligt inget som man vill ska hända igen Redigerad 27 augusti, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 kommer inte ihåg det var nått om att folk som hade kommit dit för att övernatta i huset blev bortskrämda av saker som flög omkring ochsånt så töntigt ...vilka klenisar kan det varit som blivit bortskrämda av helt naturliga saker? jag skulle kunna BO där utan att ens vara rädd..det är faktiskt fegt att bli så rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jaså gör du också sånt i drömmen man kan ju inte låta bli när man har chansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 händer mig också Konstigt, dom spelar ju bara typ 5låtar i rad på radion ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) acceptera att vissa tror på de...bara för att inte du gör de... *GLÖM* jag skrev nått väldigt duuumt Redigerad 31 augusti, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ni hållde på att börja bråka va? http://medlem.spray.se/vigge1989/up/Tunga.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 så..........du menar såg ? ne jag såg inte personen det va ganska längesen han hängde sej bor du i Saltsjöbaden?.. där var det typ också nån som gjorde nåt sånnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) en annan skitläskig grej som hände för typ ett halvår sedan i skolan var efter en NO biologilektion. Jag tål typ inte att dissikera eller sånt. Lukten är ju förjävlig Jag mådde typ illa hela den lektionen men sen kom det värsta. Precis efter att jag gick ut ur klassrummet började det svartna för ögonen och sen blev det helt svart! Jag såg inte ett skit även fast ögonen var vidöppna! Jag hittade en bänk och satte mig på den och försökte ta det lungt och typ bara andas. Men det verkade inte sluta, så jag gick uppför en trappa (fanns ett räcke) och sedan rakt fram ut utomhus för att få lite frisk luft. När jag gick såg jag verkligen nada, inte ett skit! Måste ha sett lite konstigt ut... Men efter typ en minut utomhus så gick det över. fan va skönt det va! så rädd har jag aldrig varit! Hände mig också när jag var skit trött, jag reste mig upp. Allt blev svart och jag kunde i stå längre för att benen var så svaga.. Förresten så fick jag hjärnskakning en gång och då blev allt svart, men sen plötsligt såg jag mig själv resa mig upp. (Asså det var som om mina ögon var en videokamera uppe i taket i ett hörn) Redigerad 31 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Hände mig också när jag var skit trött, jag reste mig upp. Allt blev svart och jag kunde i stå längre för att benen var så svaga.. Förresten så fick jag hjärnskakning en gång och då blev allt svart, men sen plötsligt såg jag mig själv resa mig upp. (Asså det var som om mina ögon var en videokamera uppe i taket i ett hörn) coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 coolt det hände samma sak med min kompis han ramlade och slog skallen i cementgolvet och såg suddigt skitlänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts