Weener Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Vad är det konstigaste som har hänt er? Typ övernaturligam grejer så som typ spöken, ufos och annat konstigt. Och Tobbe kom inte och sägm att du fick ett träd i huvudet och att trädet sa aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Och Tobbe kom inte och sägm att du fick ett träd i huvudet och att trädet sa aj lol? de va väl han eller nån kompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jo... igår hände nå't knas...Jag skulle prova en cola blandat med MArtini, och sen vaknade jag på soffan, klockan halv ett, och hittade knappt i mitt eget hus. Sen kom en kille som var full han med och hälsade på mig, och jag hade ingen aning om vem det var. Sen så hittade jag inte fjärrkontrollen till tv:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 lol? de va väl han eller nån kompis.. (:!!! vart skrev han det länka länka länka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 alltid när jag är hemma ensam så hör jag steg i hallen.... å NEJ, kom inte å säg att jag är paranoid eller barnslig, min syrra hör de också (hon är inte heller paranoid) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 alltid när jag är hemma ensam så hör jag steg i hallen.... å NEJ, kom inte å säg att jag är paranoid eller barnslig, min syrra hör de också (hon är inte heller paranoid) (:!!! bor ni i ett gammalt hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nej vi var dom första som flyttade in där (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nej vi var dom första som flyttade in där de e nåra snickare som fastnat under golvet (:!!! hjälp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 de e nåra snickare som fastnat under golvet hjälp dom hahahaha (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 alltid när jag är hemma ensam så hör jag steg i hallen.... å NEJ, kom inte å säg att jag är paranoid eller barnslig, min syrra hör de också (hon är inte heller paranoid) (:!!! e det skillnader på tempraturen i huset under natten och dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 alltid när jag är hemma ensam så hör jag steg i hallen.... å NEJ, kom inte å säg att jag är paranoid eller barnslig, min syrra hör de också (hon är inte heller paranoid) När jag ska sova hör jag steg i vår trappa...... Sen kollar jag och ser att allt är lungt.... Sen upprepas detta några gånger. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 e det skillnader på tempraturen i huset under natten och dagen? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nej då måste det va lodisar som luffar runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 men sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag tänkte prata lite om DejaVu Vad tror ni att det beror på att man ser saker som man tror man sett innan. Det läskigaste jag varit med om var i lördags när jag spelade bingolotto. Somvanligt brukade jag gissa vilket som skulle bli näst nummer och jag gissade rätt på ca 80 % En annan gång hörde jag en kompis säga en sak som jag hade hört innan. Då tänkte jag vad han skule fortsätta säga. Och han sa precis så som jag tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag tänkte prata lite om DejaVu Vad tror ni att det beror på att man ser saker som man tror man sett innan. Det läskigaste jag varit med om var i lördags när jag spelade bingolotto. Somvanligt brukade jag gissa vilket som skulle bli näst nummer och jag gissade rätt på ca 80 % En annan gång hörde jag en kompis säga en sak som jag hade hört innan. Då tänkte jag vad han skule fortsätta säga. Och han sa precis så som jag tänkte. dom ändrar väll nåt i matrix... nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 När jag ska sova hör jag steg i vår trappa...... Sen kollar jag och ser att allt är lungt.... Sen upprepas detta några gånger. det händer hos mig också...när jag var liten kunde jag inte sova ensam bara för de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 dom ändrar väll nåt i matrix... nämen jag vet det e mysko har nog hänt alla brukar hända mig nån gång varje vecka... sk*t störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 brukar hända mig nån gång varje vecka... sk*t störigt tycker inte om sånt...man kan bli litr rädd ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ibland händer det för mig, och då är det EXAKT som jag upplevde föurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts