Esperanto Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Är Nemesis i Resident Evil 3 nån av S.T.A.R.S medlemmarna t.ex Albert Resker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 nej det är det inte. Ohan heter väl albert wesker eller något.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Är Nemesis i Resident Evil 3 nån av S.T.A.R.S medlemmarna t.ex Albert Resker Om jag minns rätt så är väl nemesis den där "halv-bossen" som är med i RE2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag och en kompis hade en tanke om att det var den där killen vad han nu heter som blir ner slagen av sista bossen i tvåan. vad heter han nu da. Han med sol brilorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Wesker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) men e inte wesker bara med i 1:an?!... och har för mig att han e med i Veronica X.... fan flera år sedan man spelade 2:an...o blir man inte jagad av en nemessis i början av 2:an som kommer genom taket?... Redigerad 8 juni, 2003 av Crime Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Nej det där e inte Nemesis.Det där tror jag är en Tyrant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 men e inte wesker bara med i 1:an?!... och har för mig att han e med i Veronica X.... fan flera år sedan man spelade 2:an...o blir man inte jagad av en nemessis i början av 2:an som kommer genom taket?... jag har för mig att det är han med.. Man möter han två gånger va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 men om han är Nemesis varför ser han så rutten i 3:an då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 men om han är Nemesis varför ser han så rutten i 3:an då det borde vara han dom har typ samma kropps byggnad..o nemesis betyder ju ärkefiende så...jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har sett den där bossen i 2:an. Men i 3:an har nemesis slangar som går in i ryggen på honom med det har inte den där bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har sett den där bossen i 2:an. Men i 3:an har nemesis slangar som går in i ryggen på honom med det har inte den där bossen. Jo, fast i tvåan så är ju "bossen" bara gjord av metall(och sin fula bruna kappa).. Dom kan ju sulat på lite skinn på bossen eller nått.. Man vet aldrig vad dom kan göra på umbrella labratoriumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Då. Han ser verkligen bränd ut i Resident Evil 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Ja förlåt jag mena att wesker var med i 1:an Nemesist är ju BARA ute efter stars medlemar han säger ju alltid "STARS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Har ni varvat RE2.Har ni sett Hajen.Det hände samma sak med krokodilen i Re2 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts