Pain To ThE MaX Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag har fastnat på det här uppdraget och fattar ingenting. Det är lätt att döda alla snubbar men när ag räddat Lance och ska ta honom till sjukhuset så kommer alltid de där bilarna och krashar sönder min bil så att den börjar brinna...jag kommer ut men Lance hinner aldrig?!?! Vet någon hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Nej han är ju ganska nerslagen. Försöker han ens komma ut? Försök med en starkare bil. Jag klarade det på första försöket. Tror jag använde en sportbil. Då var det ganska enkelt att klara åket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Nej han är ju ganska nerslagen. Försöker han ens komma ut? Försök med en starkare bil. Jag klarade det på första försöket. Tror jag använde en sportbil. Då var det ganska enkelt att klara åket. OK...hehe....tack...tog en corvette men krasha och körde med punka ända fram till sjukhuset och klarade...TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 annars kan du ta sopbilen som står vid utgången när du tagit lance, den tål en del stryk, men e segstartad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vice Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 1. använd fusk 2. ta nån bil och precis vid utfarten så går det in en smal väg till höger.... kör in där och så är du av med dom;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag tog en helicopter och ställde den precis vid ingången (där 2 gubbar med en bil står o skjuter på en) för att komma tillbaks dit oskadd tog jag en tex en sopp bil kör till helicoptern hoppa in snabbt som.... sen sticker man till sjukhuste innan bilarna ens har fattat att man flytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) nej jag klarade den på första Redigerad 13 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) jag tog sopbilen och möljde Redigerad 13 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 1. använd fusk Va roligt det blir då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ta 100 armor, sen efter du dödat alla..ta sopbilen o kör ut..dem kommer inte kunna skada dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts