FeNg_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 hur tar man screens ur gta vc o mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Tryck Prt Sc ovanför Insert tangenten och sen öppna paint och tryck CTRL+V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag har för mig att det inte går att ta screens i mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag har för mig att det inte går att ta screens i mafia Det går väl med Print Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Antingen så använder du bara Print Screen knappen och valfritt bildredigeringsprogram eller så kör du med ett annat program som spar bilderna direkt, tex Jpeg Clipper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts