KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 HEJ!! Jag har hört ett rykte om att man kan få pengar från pole position club om man tittar på någon strippa tillräckligt länge eller nåt sånt! undrar bara om ni har fått det eller vet något om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Nej. Men om man köper pole position club så får man pengar av klubben som klubben tjänar. Ca. 10.000 per dag har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Man måste sitta och titta på en strippa tills du har slösat bort $600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Man måste sitta och titta på en strippa tills du har slösat bort $600 Då får man ett uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Då får man ett uppdrag.. ofta! man ska bara kolla på en strippa och förlora 600$, sen får man 4k per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 ofta! man ska bara kolla på en strippa och förlora 600$, sen får man 4k per dag. TACK ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 hur mycke kostar stripp klubben? jag har något på 150 tusen, men varje gång j går dit så kommer de "you cannot buy the stripp club at this time come back later" va ska ja göra. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Aha... när du har gjort ett speciellt uppdrag (kommer inte ihåg va det heter :"> ) så kan du köpa alla fastigheterna! det står så också när du har klarat uppdraget! jag tror det är det uppdraget när man ska rädda lance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Aha... när du har gjort ett speciellt uppdrag (kommer inte ihåg va det heter :"> ) så kan du köpa alla fastigheterna! det står så också när du har klarat uppdraget! jag tror det är det uppdraget när man ska rädda lance... Man ska ha klarat uppdraget "shakedown", jag tror att det va uppdraget när man skulle in i köpcentrumet och slå sänder fönstren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts