Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Menar du hur Ghost Rider ser ut på "riktigt" alltså under hjälmen? Nej nej . Det är det nog inte så många som vet. Jag tog bara han som ett exempel, om du har sett filmen så vet du hur han ser ut när han åker motorcykel. Alltså ett skin som har svart skinnställ och en svart hjälm skulle jag vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (:!!! Announcement Förebered er på en liten Matrix mod. Medverkande: Agenterna Neo m.fl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Cool! Själv försökte jag göra minigun killen i "The Predetor" men det blev typ en ful sak. Fast jag får den inte att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (:!!! Announcement Förebered er på en liten Matrix mod. Medverkande: Agenterna Neo m.fl.. Låter fint. Blir det bara skins eller kommer det nå mer roliga grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag börjar med: Poliser = Agenter Tommy = Neo Lance = Morpheus sen ska jag väl försöka ändra uppdragen/storyn osv... det kommer nog ta en stund dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag börjar med: Poliser = Agenter Tommy = Neo Lance = Morpheus sen ska jag väl försöka ändra uppdragen/storyn osv... det kommer nog ta en stund dock. Lance kan jö inte vara Morfar! Det får vara typ Avery som e Morpheus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 varför **SPOILER** Hur skulle det se ut om Neo sköt morfar? Dessutom e Avery mer Morfar-aktig mot Tommy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ajuste glömde :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 **SPOILER** Hur skulle det se ut om Neo sköt morfar? Dessutom e Avery mer Morfar-aktig mot Tommy. Men om han skulle ändra uppdragen skulle han inte skjuta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Men om han skulle ändra uppdragen skulle han inte skjuta honom. Men Lance har fortfarande inge Morpheus-stil mot Tommy... håller fast vid att Avery ska vara Morpheus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Men Lance har fortfarande inge Morpheus-stil mot Tommy... håller fast vid att Avery ska vara Morpheus. Om man ändrar uppdragen så ändrar man ju stilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 varför är candy suxxx drinity då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 **SPOILER** Hur skulle det se ut om Neo sköt morfar? Dessutom e Avery mer Morfar-aktig mot Tommy. han i matrix och jobbar är agenterna som försöker ge morfius till agenterna han skulle passa att vara lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Du skribb. Jag såg en Matrix mod som hette "Enter The Matrix" på GTA3.net. Den hade ett neo skin och när man skjöt så blev det sånna där vita "ränder" bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag hittade en bild: http://gta3.gamigo.de/downloads/upload/matrix.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 coolt, är det slow motion också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 jag har tankat den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 vilka är de där gubbarna ni pratar om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 är candy suxxx drinity då eller nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts