skribb Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 här va tyx? lite sug2k3 men öndå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 en liten polis mod http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/cop.png tanka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 en liten polis mod http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/cop.png tanka här Snyggt..ska nog tanka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 ska det likna svenska polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Hur ser poliserna ut i Miami Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 @vigge - nej @ BigBear - som dom i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 (redigerad) Snart kommer en svensk polis skin också! edit: klar! http://gsmalbin.gotdns.com/skribb/images/skribb.png tanka här Redigerad 7 juni, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Snart kommer en svensk polis skin också! edit: klar! http://gsmalbin.gotdns.com/skribb/images/skribb.png tanka här Cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Snart kommer en svensk polis skin också! edit: klar! http://gsmalbin.gotdns.com/skribb/images/skribb.png tanka här snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Ja snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 tack som ni ser så har jag uppdaterat min sig med en länk till min blivande mod sida! snart lägger jag upp alla mina VC mods där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Riktigt snygga skins. Har du gjort nån mod också? Vet du om det går att göra ett skin där man har en motorcykelhjälm på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 tack som ni ser så har jag uppdaterat min sig med en länk till min blivande mod sida! snart lägger jag upp alla mina VC mods där! Du är riktigt bra du!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Riktigt snygga skins. Har du gjort nån mod också? Vet du om det går att göra ett skin där man har en motorcykelhjälm på sig? Om man vill ha motorcykelhjälm räcker det inte att ändra skin. Man måste ändra "formen" av gubben, och då går han med hjälm hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Om man vill ha motorcykelhjälm räcker det inte att ändra skin. Man måste ändra "formen" av gubben, och då går han med hjälm hela tiden. ja, du måste ändra dff filen och då har han det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ja, du måste ändra dff filen och då har han det hela tiden Ja det var ju tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Det går ju att göra så att han har hjälm på sig utan att ändra dff filen fast då ser hjälmen ut som hans huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 grymma mods.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 ja, du måste ändra dff filen och då har han det hela tiden Jo jag förstår att han har den på sig hela tiden. Det skulle ju vara ganska coolt att sitta och åka på en PCJ 600 med ett svart skinnställ och en svart hjälm med visir(stavning?) Om det är någon som vet hur Ghost Rider ser ut? Det är ett skin som ser ut som han eller liknande jag skulle vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Menar du hur Ghost Rider ser ut på "riktigt" alltså under hjälmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts