Johan Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Någon som vill spela GTA2 multiplayer senare ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 jag vill, kontaktar dig via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Om nån hinner spela ikväll så skicka ett PM eller skriv det i den här topicen. Edit: Nu ser Allmänt snack ut som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Jag kunde inte spela igår, hade för mycket läxor Men jag spelar gärna idag. Om någon mer vill spela är det bara att skriva upp sig här, så kan vi komma överens om en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Om jag inte hade haft modem så... men nu har jag det Det skulle vara kul med en liten GTA2 turnering, kanske skulle gå att fixa lite senare i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Om jag inte hade haft modem så... men nu har jag det Det skulle vara kul med en liten GTA2 turnering, kanske skulle gå att fixa lite senare i höst. En turnering, vilken bra idé! Jag kunde inte spela igår, hade för mycket läxor Men jag spelar gärna idag. Om någon mer vill spela är det bara att skriva upp sig här, så kan vi komma överens om en tid. Ikväll klockan 20.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 27 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 En turnering, vilken bra idé! Ikväll klockan 20.00? En GTA2 turnering låter som en väldigt bra ide. Kl. 20.00 blir bra. Om någon annan vill vara med så skriv bara upp er här. Skulle vara lite roligare om man är ett litet gäng som ska spela. Synd att du inte kan vara med Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Stackars mig! Jag skulle såååå gärna vilja vara med och spela... men... Vi har inget bra 3d-kort... Så det funkar inte att spela GTa2!! Kan man inte spela nätverk på GTA1? Fast det är väl bara mellan 2 datorer eller fler i huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Stackars mig! Jag skulle såååå gärna vilja vara med och spela... men... Vi har inget bra 3d-kort... Så det funkar inte att spela GTa2!! Kan man inte spela nätverk på GTA1? Fast det är väl bara mellan 2 datorer eller fler i huset! Ska vi testa att spela GTA1? Jag kan när som hellst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 mm! Vi testar just nu! *hoppas du skriver PM fort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts