Cjh Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Vill bara veta har 90 procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Överraskning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 snälla säg får man livakter eller som jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 snälla säg får man livakter eller som jag har hört man får inga livvakter tror jag...har också hört de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ok men vad får man då lite skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 ok men vad får man då lite skumt 200 i armor och health Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 men det behöver du inte 100 procent det räker me att gjöra polist och ambulans och brand man så har du allt det man ska nog få nåt som man bara kan få på 100 procent men vad dom borde avslöja sen nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 men det behöver du inte 100 procent det räker me att gjöra polist och ambulans och brand man så har du allt det man ska nog få nåt som man bara kan få på 100 procent men vad dom borde avslöja sen nån gång Vigilante Mission: 150 Armor Paramedic Mission: Springa hur länge som helst Firefighter Mission: Man blir brandsäker (man kan alltså inte börja brinna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 man får livvakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 man får livvakter. och en cool t-shirt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Pizza Boy: 150 health points Vigilante: 150 armor Firetruck: immun mot eld Ambulance: Springa hur lännge som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 man får inga livvakter tror jag...har också hört de.... Man får livakter. Dom sitter inne i ett rum i Versetti mansion eller vad det stället heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Man får livakter. Dom sitter inne i ett rum i Versetti mansion eller vad det stället heter. de va som fan, trodde de bara va ett rykte jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jur många uppdrag av varje... pizza och paramedic måste man göra för att få dessa grejor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kharma Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Har precis klarat 100 % Man får: 1. 200 i armor å health 2. Ny kostym 3. Bilarna får dubbelt så mkt health 4. 3 livvakter man kan köpa mot en mindra summa pengar i lobbyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jur många uppdrag av varje... pizza och paramedic måste man göra för att få dessa grejor?! Du ska klara level 12 på paramedic tror jag att det va. Pizza var det level 10 men jag kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag har 100 procent jag har bara 200 liv 200 armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag har 100 procent jag har bara 200 liv 200 armor Det går inte att få mer än 200 i liv och armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts