Black Knight Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Okej, jag har gjort massor av uppdrag nu.. har gjort alla åt mc gänget och är klar me rock bandet.. nu har jag en bokstäver att göra uppdrag åt.. A.. Har knappt gjort något uppdrag åt honom. JAg e på "demoliton man" där man ska srpänge en byggnad me hjälp av en mini helikopter.. men måste jag göra alla uppdrag åt A ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 vill du klara storyn så måste du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 6 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 (redigerad) vill du klara storyn så måste du. mm. okej! några tips på d uppdraget? JAg har börjat tappa hopp för spelet.. för bara 10 minuter ser var det mit favorit spel.. men detta uppdraget e så Idiotiskt att jag vill fuska.. allvarligt.. skit svårt att styra helikoptern..tål skit lite.. och det går på SKIT tid... idioter som har gjort d uppdraget.. förstörde spelet för mig..... Redigerad 6 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Fattar inte hur det kan förstöra spelet!?! Lite motstånd är väl bara positivt.. skulle du tycka det var kul att springa igenom hela spelet på 5 minuter eller? Hur mycket spelglädje är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Fattar inte hur det kan förstöra spelet!?! Lite motstånd är väl bara positivt.. skulle du tycka det var kul att springa igenom hela spelet på 5 minuter eller? Hur mycket spelglädje är det? håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 kanske du bör öva dig lite. FLyg runt lite med helikoptern innan du plockar upp en bomb. Det kan ta tid, men när du väl lärt dig flyga heli vill du aldrig sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Innan du tar upp en bomb åker du in i huset och dödar alla med rotorbladet..Sen e det bara att lägga ut bomberna..SKIT lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 7 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 men..det går inte..det e bara för svårt-..får fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 men..det går inte..det e bara för svårt-..får fuska jaha det är ditt val men bara så du vet kommer du ångra dig sen när du vet att alla dina andra kompisar har klarat det utan fusk... ja fuska också på det uppdrgate ångra mig och klara det utan fusk så jag också kunde skryta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag har klarat alla A uppdrag..Men vad ska jag göra nu..De fi :'( nns inga bokstäver kvar juu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Jag har aldrig fuskat i VC.. känner inte för att fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 (redigerad) man måste göra första listan vid sunshine autos för att få fler uppdrag. de e bara 2 uppdrag kvar för dig shit_kid! *edit* om du har gjort alla firmors uppdrag asså... Redigerad 7 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Men asså på stats står det att jag bara har klarat 37%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jaha det är ditt val men bara så du vet kommer du ångra dig sen när du vet att alla dina andra kompisar har klarat det utan fusk... ja fuska också på det uppdrgate ångra mig och klara det utan fusk så jag också kunde skryta! (:!!! jo.. det är sant..man jag orkar bara inte..vill inte fuska.. men e tvungen =) vill ju inte lägga av att spela d.. sen är d bara att ljuga till kompisarna..att man inte fuska =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jag har aldrig fuskat i VC.. känner inte för att fuska.. det är kul när man har 100% (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Fattar inte hur det kan förstöra spelet!?! Lite motstånd är väl bara positivt.. skulle du tycka det var kul att springa igenom hela spelet på 5 minuter eller? Hur mycket spelglädje är det? exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 det är kul när man har 100% JaPP.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jo.. det är sant..man jag orkar bara inte..vill inte fuska.. men e tvungen =) vill ju inte lägga av att spela d.. sen är d bara att ljuga till kompisarna..att man inte fuska =) iofsig! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hur kan man fuska på helikopter uppdraget?? Jag höll på med det i 4 veckor... sen till slut klara jag det när det bara var 4 sekunder kvar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hur kan man fuska på helikopter uppdraget?? Jag höll på med det i 4 veckor... sen till slut klara jag det när det bara var 4 sekunder kvar Jag tror inte att det finns nå fusk till det. Men varför ska du fuska på det när du har klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts